# 96

18 4 3
                                    

     Să lași deoparte.. Tot.. Absolut tot ce-ți face rău și te duce pe drumul greșit.. Tot ce ți-ai dorit, dar nu ți-a mai trebuit.. Să lași deoparte tot ce s-a știrbit cu timpul: prietenii, încrederea în oamenii nepotriviți, idei absurde și toate acele lucruri materiale după care alergi în fiecare zi.            Lasă deoparte grijile și nevoile!    Oprește-te pentru o clipă și vezi ce e de păstrat, vezi ce e de aruncat și dacă mai este ceva sau cineva care mai merită o șansă.

    Să lași deoparte goana după faimă.. Că un titlu sau două nu-ți vor cumpăra sănătatea de mîine.. Niște bani sau mai mulți nu îți vor aduce acea liniște sufletească, acea împăcare de sine atît de necesară.. Gîndește-te acum la tot ceea ce ai și ai putea pierde! Imagineză-ți că tot ceea ce azi ți se pare firesc mîine poate deveni ceva pierdut, ceva ce nu-ți va mai aparține niciodată.         Tinerețea și frumusețea se ofilesc deopotrivă.. Pentru că timpul își face treaba.. Lasă deoparte planurile mărețe și fă ceva pentru prezentul ăsta atît de monoton.. Citește un rînd sau cîteva pagini, strigă un „te iubesc" din toată inima, cîntă sau dansează și fii bun cu cei care merită, dar nu uita să îi respecți pe ceilalți! Toată lumea merită respect pînă la proba contrarie.. Lasă deoparte prejudecățile de gen sau rasă și fii bun pentru că așa e firesc, fii corect pentru că așa e primit.. De restul nici să nu-ți pese.

    Lasă deoparte ce a zis lumea despre tine.. Că dacă e de vorbit o face, iar dacă nu mai are ce atunci inventează. Să nu-ți pese de clevetiri, de vorbe urîte și intenționate.. Să-ți pese doar ce ai și intră acolo în suflet.. Nimic nu este mai important decît o inimă caldă care știe să asculte.

    Lasă deoparte tot ce te macină și te roade pe interior.. Eliberează-te de tot ce distruge și îți ocupă ființa în cel mai inutil fel.. Lasă tot ce nu e bun deoparte și începe să trăiești viața ca pe cea mai reușită variantă a ei.. Iar dacă ceva tot nu-ți dă pace acceptă gîndul și continuă să mergi mai departe! Nu tot ce ne dorim trebuie să fie al nostru! Mai trebuie să acceptăm înfrîngeri ca să putem aprecia mai mult acele mici sau mari victorii, personale sau generale.

Gânduri, mentalitate și puțin din toateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum