Ders çıkışı telefonuna gelen mesajları kontrol ediyordun. Arkadaşlarından ve annenlerden mesajlar vardı. Tek tek cevapladın.
" (ismin!) "
Arkadan gelen ses ile ilerlemeyi bırakıp arkanı döndün. Üniversite hocalarından biriydi seslenen. Eliyle gel işareti yapınca yönünü tamamen çevirip oraya ilerledin.
" efendim hocam"
Sana kocaman gülümsedi.
" nerlerdesin sen?"
Söylediği şeye göz devirmek istedin. Az önce aynı sınıftaydınız oysa.
" az önce dersinizdeydim hocam. "
Başıyla onayladı. Yanında duran gencin omzuna elini attı.
" (ismin) bak bu benim yeğenim. Buraya yeni geldi. Şuan kalacak yeri yok. Senin bir ev arkadaşı aradığını duymuştum. Ne dersin?"
Yine göz devirmemek için kendini zor tuttun. Az önce ev arkadaşı aradığını zaten kendin söylemiştin. Bu adam çok can sıkıcıydı.
Hocanın yanındaki sarı saçlı, beyaz tenli, ince, uzun, güneş gözlüklü çocuğa baktın.
" şey ben kız arıyorum hocam. Teşekkür ederim. İyi günler "
Tam gitmek için arkanı döndüğün anda çantanın kolundan tutup seni eski yerine çekti.
" bir süre sadece. Ona bir ev ayarlayacağım. Onun 3 tane kedisi var. Benim de kediye alerjim var. Bu yüzden senden istiyorum. "
Köşedeki duvarın önüne bırakılan kafesleri işaret etti. Dönüp baktığında birbirinden tatlı üç kedi gördün.
" ama hocam... "
Sen cümleni tamamlamadan hoca çocuğu senden tarafa itti.
" bu iyiliğini not zamanı göz önüne alacağım. "
Senin cevap vermeni beklemeden uzaklaşınca çocukla bir süre öylece durdunuz.
" gidelim o zaman "
Çocuk seni başıyla onaylayıp duvar kenarındaki kedilerini almaya gitti. Sırtında sırt çantası iki elinde de bavul vardı. Bavulları tek eliyle tutmaya çalışıp kedileri almaya çalıştı. 3 yaşındaki çocuk bile bunun imkansız olduğunu bildirdi oysa ki.
Yanına gidip iki kedi kafesini eline aldın. O da bir kafesi bavulun üzerine koyarak dikkatlice ilerlemeye başladı.
"şey... teşekkür ederim" çekinerek söylediği şeye baş sallayıp geçiştirdin. Bir erkek ile -hem de tanımadığın bir erkek ile- aynı evi paylaşma fikri canını fena şekilde sıkıyordu.
" evim biraz uzak taksi tutsak iyi olur. "
Çocuk seni onayladı ve oradan geçen bir taksiyi durdurdunuz. Çocuk ve şoför eşyaları yerleştirirken sen arabaya geçtin. Yerleştirme bitince onlar da geldi.
" nereye "
Adresi verip yolu izlemeye başladın. Evin yürüyüş mesafesi ile 20 dakikalık bir mesafedeydi. Normalda yorucu olmasada bunca eşya ile çekilecek dert değildi.
" tamam burası teşekkür ederiz. "
Adam çift daireli apartmanın önünde durdu. Parayı ödemek için cüzdanı çıkardığında çocuğun çoktan ödediğini gördün. Şaşırıp cüzdanı yerine koyup arabadan indin.
İkinizde önceki şeyleri elinize alıp apartmana ilerlediniz. Asansörün önüne gelip tuşa bastın. Çok geçmeden geldi. Binip 6. kat tuşuna bastın. İkinizde hiç konuşmadan asansör 6. kata geldi. Asansörde eline aldığın anahtar ile kapıyı açtın.
" geç... "
Önce onun geçmesi için çekildiğinde hafif eğilip teşekkür etti. Bu hareketini garipsedin.
İçeriye girip kapıyı kapattın. İçeriden de kilitledin. Arkanı döndüğünde sana şaşkın saşkın bakan bedeni gördün.
" kız başıma yaşıyorum. Nolur nolmaz" dediğinde anladığını belirten bir mırıltı çıkardı.
" eşyalarımı nereye koyacağım?"
Salonun sonundaki odayı işaret ettin.
" orası boş, yani benim eşyalarım var ama diğer odada kalıyorum. Oraya bırak. "
Seni onaylayıp eşyalarını oraya götürdü. Salona bıraktığı kedilere yaklaştın. Eğilip incelenmeye başladın. Gri bir kedi vardı. Tüysüz ve çok cılız görünüyordu aynı kendisi gibi kedisi diye düşündün.
Yere düşen gölge ile başını kaldırdığında çocuğun gülümseyerek senin kedilere baktığını izlediğini gördün. Hemen ayağa kalktın.
" kısa süre de olsa benim kurallarım var. Bunlara uyman gerek. "
Çocuk sana elini uzattı.
" ilk önce tanışsak daha normal olur. Ben Bambam"
Sana uzattığı eline kısa süre bakıp uzanıp sıktın.
" bende (ismin). "
" memnun oldum (ismin). Şimdi kuralları dinliyorum. "
Elini bırakıp önünde bağladı.
" mutfağı dağıtmak yok, banyoyu da öyle, etrafa atılmış çamaşır görmekten nefret ederim. Televizyonun sesini çok açmak da yok. Eve geç saatlerde gelmek ya da geç saatlerde evden çıkmak da yok. Arkadaş getiremezsin. "
Bambam küçük bir kahkaha attı.
" arkadaşım yok, Kore'yi bilmiyorum çıkıp gezecek bir yerim de yok. Televizyon izlemem laptop ve kulaklık kullanırım. Banyo, mutfak ve kıyafet konusunda elimden geleni yapacağım. Merak etme uzun süre kalmayacağım için sorun çıkarmamaya çalışırım. "
Başınla onayladın.
" peki o zaman ben odamdayım. "
Tam odana yöneldiğinde tekrar sesini duydun.
" (ismin) ben nerede uyuyacağım. "
Arkanı dönüp koltuğu işaret ettin.
" orda "
Bambam sessizce başıyla onayladı. " biraz yol yorgunuyum. Uyuyacağım. "
Onu umursamayıp odana girdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 MİNİ KURGU
FanfictionBu kitapta ne mi yapacağız? Bu kurguda sen varsın. Her kurguya seni koydum. Sadece oku ve hayal et. Hâlâ duruyor musun? E hadi :) İlk mini hayran kurgular kitabı Başlangıç: 31 Ağustos 2019 ((((Every day Got7))))