Burnuna gelen kokularla uyandın. Çok güzel bir şeyler kokuyordu ama bildiğin bir koku değildi. Yataktan kalkıp lavaboda elini yüzünü yıkadın. Saçların çalı süpürgesi gibi gözüktüğü için onları da hızlıca topladın.
Odandan çıktığında hazır bir masa gördün. Üniversiteye başladın başlayalı gördüğün en dolu masaydı. Masaya yaklaşıp baktığında güzel görünen şeyler gördün. Bildiğin pek bir şey yoktu. Biraz farklıydı şekilleri.
Etrafa baktığında etrafta gezinin beş kaçaktan başka kimse yoktu.
“ Bambam ” diye seslendiğinde karşıdan ses gelmedi. Bir kere daha seslendin ve yine ses yoktu.
Masanın üzerine duran simite uzandın. Küçük bir parça koparıp ağzına attın. Henüz sıcaktı. O anda kapının aralandığını duydun. Bambam içeriye girdi.
“ AA! Uyanmışsın, merhaba ” elindeki poşetleri yere bırakıp kapıyı kapattı ve senin yaptığın gibi kilitledi.
Tekrar poşetleri alıp mutfağa geldi ve köşeye bıraktı.
“ otur soğumasınlar. Ben siparişleri almaya indim aşağıya. Seni uyandıracaktım bende. ”
Sessizce dediğini dinleyip masaya geçtin. Kahve dolu bardağı önce koklayıp sonra bir yudum aldın.
“ Mm kahve çok iyi geldi. ”
Söylediğin şey hoşuna gitmiş olmalı ki kocaman sırıtıp o da masaya geçti. Bilmediğin o yiyeceği iyice karıştırıp çubuğu ile birkaç lokma aldı. Ona garip garip baktığını görünce lokmasını yutup gülümsedi.
“neden öyle bakıyorsun?”
Başını iki yana salladın. “ hiç sadece onun ne olduğunu bilmiyorum. ” dediğinde senin tabağını alıp biraz karıştırdı.
“Tai kahvaltısı denir. Normalde kahvaltıda yerler ama çok acıktım. Akşam yemeği yapacak kadar da marifetli değilim. Malzemeleri internetten sipariş verdim. Pirinç köfteleri, yumurta, tavuk eti, taze soğan, noodle, soya sosu ve çeşitli baharatlardan oluşuyor. ”
Onu anladığını belirtir şekilde başını sallayıp mırıldandın. Sana tabağı uzatınca alıp ilk lokmanı aldın. Gerçekten lezzetli bir yemekti.
“ gerçekten bunu sen mi yaptın?”
Başıyla seni onayladı. Merakla yüzüne bakıp tepkilerini ölçüyordu. Ona beğendiğini belli etmek için elinle güzel (👌🏻 ) işareti yaptın. Buna sevinerek önüne dönüp o da yemeğini yedi.
İkinizde sessizce yemeğini yedikten sonra beraber masayı topladınız. Bulaşıkları da beraber makineye yerleştirdiniz.
“ Bambam benim dışarda bir işim var. Geçe kalmam. ”
Seni onaylayıp kanepeye geçti. Kanepenin ucunda oturan kedisinin yanına uzandı.
“ tamam görüşürüz. Aç olduğum için uyku tutmamıştı bende uyurum. ”
Odana geçip hızlıca hazırlandın. Saçlarını at kuyruğu yapıp bir kot ve gömlek giydin. Üzerine bir ceket alıp hafif makyajını da yaptın. Odandan çıktığında Bambam'in çoktan uyuduğunu gördün. Öylece uyumuştu. Ne üstünü değiştirmiş ne bir yastık ne bir battaniye almış. Kedisine sarılıp kolunun üzerine yatmıştı.
Boş odadan bir yastık ve battaniye getirip battaniyeyi üzerine bıraktın. Önce kediyi saran elini çekip boğulmak üzere olan kediyi kurtardın. Sana teşekkür edercesine bakıp acı acı miyavlayarak oradan uzaklaştı.
Kolunu da başının altından çekip yastığı yerleştirdin.“ yeni bir kural eklemem gerek. Kendi yastığını ve battaniyeni kendin al diye ama bugün yaptığın şeyler için bunu yapmak zoruma gitmedi. İyi geceler davetsiz misafir”
Üzerini güzelce örttükten sonra evden çıktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 MİNİ KURGU
FanfictionBu kitapta ne mi yapacağız? Bu kurguda sen varsın. Her kurguya seni koydum. Sadece oku ve hayal et. Hâlâ duruyor musun? E hadi :) İlk mini hayran kurgular kitabı Başlangıç: 31 Ağustos 2019 ((((Every day Got7))))