(Jaebeom) [ TATLI BAŞ BELAM] 3

617 53 45
                                    

Sabah uyandıktan sonra rahat şekilde kahvaltını yaptın. Hâlâ izinliydin bu yüzden acelen yoktu.

Karnını doyurduktan sonra annenin senden istediği gibi tezgahın üstündeki hamur işlerini götürmek için güzelce hazırlanıp küçük köpüşünü de hızlıca hazırladın.

Artık ayağın iyileşmişti.  Bunları bıraktıktan sonra da biraz kızını gezdirmeyi planlıyordun.

Evden çıkıp kapıyı kilitledin ve durağa kadar acele etmeden yürüdün.

Otobüs gelince geçip boş bir yere oturdun. Elindekileri yanındaki boş koltuğa koyup kızını kucakladın.

Çok uzak olmadığı için 15 dakika gibi kısa bir sürede sokağa geldin ve durakta indin.  Uzun sokağı ilerleyip sokağın neredeyse sonuna düşen eve zorla vardın. Ellerin hafiften acımaya başlamıştı.

Eve gelince kapı zilini kısa şekilde çaldın. İlk calışta açan olmadı sonra tekrar çaldın ve bu sefer kapı açıldı.

“ iyileştin mi?”

Selam vermeyi bile düşünemeyen Jaebeom'a alışık olduğun için umursamadan onu onaylayıp poşetleri işaret ettin.

“ çok yoruldum taşımama yardım eder misin?”

Cevap vermeden poşetleri aldı. İçeriye geçtiğinde sende içeriye girip kapıyı kapattın.

“  kahvaltı ettin mi?”

Jaebeom'un soğuk sesini duyunca elindeki ceketi askıya asıp sesin geldiği mutfağa gittin.

“ evet ettim. Börek falan getirdim yemek ister misin?”

Jaebeom masaya geçmiş kahvesini yudumlarken seni onayladı.

“ kim yaptı? Sen yaptıysan önce bir ambulans çağırayım sonra yiyeyim. ”

Yalandan bir kahkaha attın. “ çok komiksin yemezsen yeme”

Mutfaktan çıkacağın anda tekrar o soğuk sesiyle sana seslendi. “ (ismin) ”

Dönüp ona baktın.

“ börek vermeyecek misin? ”

Bir süre ikinizde tepkisizce birbirinize baktınız daha sonra sen geri dönüp bir tabağa böreği koydun ve masaya bıraktın. Elini çekmeden Jaebeom bileğini kavradı.

“ yemesende otur ”

Senden ses soluk çıkmayınca tekrar konuştu.

“ annemlerin işi var. ”

Jaebeom'un söylemesi ile annenin dün yarın banyo yapmasına yardım edeceğim dediği aklına geldi. Hatırladığını belirtir şekilde mırıldanıp sende oturdun.

İkinizde hiç konuşmadınız o sessizce kahvaltı ederken sende onun iştahla yemek yiyişini izledin. Bir belgesel kadar eğlenceliydi.

Jaebeom karnını doyurduktan sonra masayı toplamaya geçti sende ona yardım ettin. Her şeyi yerine yerleştirip bulaşıkları da makineye attıktan sonra Jaebeom tezgaha yaslandı.

“ bir planın var mı bugün için?”

Sorduğu soruya sanki bunu beklermişcesine atıldın. “ Hayır neden ?”

Jaebeom yaslandığı yerden ayrıldı. “ hiç varsa çıkabilirsin diyecektim. Burda işin yok ” derken çoktan mutfaktan çıkmıştı.

Sende peşinden çıktık. “ Jaebeom dalga mı geçiyorsun ya da eğleniyor musun?”

O odasına girince sende peşinden girdin. Yatağına uzanmış telefon oynuyordu.

“ bu evde olmam ya da etrafında olmam seni neden bu kadar rahatsız ediyor. Diyelim ki rahatsız ediyor o zaman neden yanında kalmamı istiyorsun eve alıyorsun. Eşyaları alıp kapıyı kapata bilirdin ya da yanımda otur diyeceğine çık diyebilirdin. ”

Jaebeom senin onca kelimene karşılık sadece “ rahatsız olduğumu nerden  çıkardın?” dedi.

Üzülüyordun. İlk günden beri hep ona yakın olmak istemiştin ama inatla kaçıyor ya da kovuyordu.

“ sıkıldım Jaebeom artık senin istediğin gibi olsun daha fazla uğraşmak istemiyorum. ”

Odadan çıkmak için döndüğünde odaya peşinden giren köpeğini görüp kucağına aldın. Onu burda bırakmak istemedin ve odadan çıktın.

Askıya bıraktığın ceketi alıp üzerine geçirirken sinirle yanına gelen Jaebeom bir eliyle yüzünü sıkıca tutup diğerini beline dolayıp seni kendine çekip öptü. O kadar ani olmuştu ki ne yapacağını bilemedin.

Biraz biraz kendine gelince boştaki ellerini Jaebeom'un  göğsüne dayayıp onu ittin. Başarılı olamadın. Seni daha çok kendine çekti. Yüzünü tuttuğu elini çekip göğsündeki elinin üzerine koydu. Elini sıkıca tuttu. Sende istemsizce gözlerini kapattın ve anın büyüsüne kapıldın.

Jaebeom bir süre sonra senden ayrılınca utanarak gözlerine baktın. Hâlâ sert bakışları vardı ama bu sefer seni sıkıca saran ellerle beraberdi.

“ istediğim bu”

Bir elini belinden çekti ama elini saran elini çekmedi.

“ sana gıcık oluyorum çünkü annemden başka kimseyi almak istemediğim hayatıma benden izinsiz girdin. Ve artık çıkmanı istemiyorum. anladın mı baş belası”

GOT7 MİNİ KURGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin