(Bambam) [ DAVETSİZ MİSAFİR] 3

441 33 18
                                    

Okuldan eve geldiğinde çantandan anahtarı çıkarıp kapıyı açtın. Çok ses çıkarmadan evde ilerlerken koltukta bıraktığın Bambam'i göremedin.

“ Bambam!”

Koridoru geçip salona iyice bakındın. Etrafı toparlamış ve kaybolmuştu.

“ Bambam evde misin?”

Yine ses gelmeyince aramayı bırakıp odana yöneldin. Kapına yapışmış olan notu gördün.

“ biraz dolaşmak için çıkıyorum. Kuralların dışına çıkmam. Merak etme ”

Notu okuduktan sonra yedek anahtarı alıp kapının önündeki paspasın altına koydun.

Okuldan yeni geldiğin için olsa gerek ki üzerinde acayip şekilde bir yorgunluk vardı. Her yerin saki ağrı içinde gibiydi. Kendince hızlı bir duş alıp uyumanın iyi geleceğini düşündün. Başka planların olsa da şimdilik bunlara gücün yoktu.

Odana geçtikten sonra kıyafetlerini hazırlayıp banyoya geçtin. Sıcak ve hızlı bir duş alıp biraz da olsa vücudunu rahatlattın. Uyumak için odana geçip kendini sıcak yatağına attın. Basın yastığa henüz düşmemeşken de zaten çoktan uyumuştun.

Bambam eve geldiğinde birkaç kez zile bastı. Açan yoktu. Etrafa bakındı. Ayakkabılarını kapının önünde görünce notu kesinlikle gördüğünü ve evde olduğunu da anladı.

“ (ismin) uyuyor musun benim Bambam kapıyı açar mısın?” diye seslendi bir umut belki kapının arkasındasındır diye ama umduğu gibi olmadı.

Henüz numaranı da almadığı için çaresizce beklemeye başladı. Bir süre sonra ayakta durmaktan yorulunca kapının önündeki paspasın üzerine oturmaya karar verdi. Önce tozunu temizlemek için yerden kaldırdı o an da altındaki anahtarı buldu.

Yüzünde kocaman oluşan gülümseme ile anahtarı alıp hızlıca kapıyı açtı. Ayakkabılarını fırlatırcasına çıkarıp içeriye girdi. Kapıyı kapatıp içeriden kilitledi.

“ (ismin) ben geldim. ”

Senden ses çıkmayınca salona bir göz gezdirdi.

“ (ismin) Nerdesin, uyuyor musun? Sana bir haberim vardı.”

Heyecanla odana geldi ve kapıyı çaldı. Bir cevap bekledi ama gelmeyince kapı kolunu yavaşça çevirdi.

“ (ismin) giriyorum. ”

Kapıyı tamamen açtığında yorgana iyice sarılmış uyuyan seni gördü. Odaya girmeden kapıyı kapatacakken senin kısık sesin kulağına ilişti.

“ Bambam bir bardak su getirir misin?”

Hemen mırıldanarak onaylayıp mutfağa geçti. Bir bardak su doldurup geriye geldi. Baş ucuna kadar gelip bardağı sana uzattı. Gözlerini zorla açıp yatakta zorla doğruldun.

“ teşekkür ederim”

Bardağı almak için uzandığında Bambam eline değen sıcak elin ile gözlerini kocaman açtı.

“ senin ateşin mi var?”

Suyunu yudum yudum içtikten sonra başınla onayladın.

“ nasıl birden hasta olabilirsin?”

Boş bardağı Bambam'e uzattın. Çalarcasına elinden bir hışımla aldı. Koşarak odandan çıkınca neye uğradığını şaşırdın. Saniyeler sonra ise dış kapının kilidi açıldı ve sert şekilde çarpıldı.

Hasta hâlinde gözlerini kocaman açtın. Sanki verem olmuştun. Abartıp evi terk etmişti resmen. Hasta olmasan onu sokak boyunca kovalar ve tüm gece eve almadan süründürürdün ama hasta olduğun için bununla uğraşacak vaktin yoktu.

Tekrar yatağa uzanıp gözlerini kapattın.

...

Alnında hissettiğin ıslaklık ile cayır cayır yanan gözlerini araladın. Bambam hazırladığı ıslak bezi özenle alnına yerleştiriyordu.

“ napıyorsun?”

Kurduğun cümleyle yüzünü buruşturdu.

“ ateşini düşürmeye çalışıyorum. Bezi tut. ”

Sen elini zorla kaldırıp alnındaki bezi tuttun. Bambam kollarından destekleyerek seni yatakta doğrulttu.

“ sıcak bir çorba içip karnını doyur ilaç alıp geldim onları iç hiçbir şeyin kalmaz. ”

Kaşıkla çorbayı karıştırıp bir kaşık çorba aldı. Üfleyerek soğutup sana uzattı. Şaşkındın, daha iki gündür tanışmanıza rağmen sanki yıllardır tanışıyor gibi her seyinle ilgileniyordu.

“ hadi (ismin)”

Kaşığa uzanıp çorbayı içtin. Tadı biraz tuzlu gelse de fena değildi.

“ hadi bir yudum daha” kaşığı tekrar sana uzatınca garipsedin. Çocuk değildin ve bu bakımı en son on iki yaşında falan görmüştün.

“ ben kendim içerim teşekkür ederim. ”

Uzanıp tepsiyi kucağına aldın. Yavaş yavaş çorbanı içtin. Oda elini çenesinin altına koyarak seni izlemeye başladı. Bu yaptığı haraket ister istemez çekinmene sebep oldu. Çok güzel bakıyordu ama neden...

“ nasıl birden hasta olabilirsin?” Alnındaki ısınan bezi alıp tekrar suya attı.

“ geçen gün biraz ıslanmıştım. Halsizdim zaten bugün birazda soğuk alınca böyle oldu. ”

Bezi eski yerine koyup çorbanı içmeni bekledi. Çorbayı tamamen bitirince ilaçlarını verdi.

“  sen biraz daha dinlen. Ben içerdeyim. Bir şey istersen seslen olur mu?  ”

Onu başınla onaylayıp tekrar yatağa gömüldün. Bambam'de senin bu tatlılığına kıkırdayıp odadan çıktı.




GOT7 MİNİ KURGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin