Ryna yang baru turun dari tembok pagar,mula berjalan terbongkok bongkok.. Di sekitar halaman rumah bonglo itu..
Sekitar yang sunyi gelap dan cahaya yang samar samar.. Memudahkan kerja mereka..
Giliran Rufina ingin memajat pagar..
Ryna dan Fathia menghulur kan tangan.. Untuk Rufina mudah turun.. Tapi malang nya.. Kaki Rufina tersangkut celahan pagar.. Membuatkan dia jatuh.. Ke atas.. Ryna..
Ryna sudah terbaring yang dihempap oleh Rufina.. Merengek Ryna kesakitan.. Sebelum dia memandang.. Mata Rufina.. Mereka bertentang mata... Sebelum.. Si Fathia mencelah ..
"Ever night in my dreams ...
I see you ..
I heart you.. ....
That's is how..
I know you..
go..On"sempat Fathia menyanyikan lagi titanic tatkala dia bercangkung ditengah antara muka Ryna dan Rufina yang masih menghempap Ryna..Terkalih wajah mereka memandang Fathia..
"Kurang asap.. !!Agak Agak lah.. Tak kan aku lesbian!! "Bengang Ryna.. Menolak bahu Rufina.. Tak boleh tolak kuat kuat.. Nanya nanti dia ke bunuh dengan Saif.."Hahaa.. "Gelak Fathia... Diperlahankan suara.. Gila kuat kuat!! Jenuh mereka berlari satu taman ni dikejar dengan terbangan periuk belanga tuan rumah itu..
"Engkau boleh lagi.. Nyanyi lagi titanic asal... "Soal Rufina.. Membetulkan pinggangnya yang kesakitan..
"Kena dengan situasi yang bertentang mata... "Balas Fathia.. Sebelum dia menarikkan penutup mulut dan berlari perlahan ke pintu belakang.. Rumah itu..
Melihat pandang Ryna yang memandangnya.. Seperti isyarat.. Rufina menyerah kan sekeping kad.. Pada Ryna..
Ryna mula menyumbat kad itu dicelah pintu..
Sesaat kemudian pintu dibuka..
Mereka berhati-hati memasuki sekitar dalam rumah itu.. Ryna dan Fathia mengikut Rufina dari belakang..
***************************
Keesokannya..
"Nah!!! "Lempar Rufina sebuah fial dihadapan Tuan Zaidi..
Tersenyum sinis lelaki itu..
"Bagus Bagus... "Balas lelaki itu..
Rufina mengangguk ke arah belakang.. Tuan Zaidi..
Tuan Zaidi yang perasan sesuatu yang aneh.. Dia mengalih ke belakang.. Tetapi tidak sempat dia ingin memusingkan kepalanya... Helernya sudah dikelar.. Dari belakang..
Darah mula terpercik dimuka Rufina yang memejamkan matanya..Melihat Tuan Zaidi nyawa nyawa ikan.. Figura tadi melangkah ke dalam cahaya lampu samar samar itu..
"Finally!! "Kata figura itu.. Sambil memuka topeng hitam disebalik wajahnya..
"So..how?"Kata Ryna.. Yang mencampakkan pisau sabit ke tepi..
Rufina berdiam diri dan mengambil sabit itu dan meletakkan sabit itu ke tapak tangan Tuan Zaidi yang menggengam kan tangan Tuan Zaidi yang memegang sabit..
Selepas itu, Rufina yang masih menggengam tangan Tuan Zaidi meletakkan Sabit itu lagi ke heler lelaki itu.. Tangannya memegang sabit yang terpacak dihelernya.
.seolah olah lelaki itu yang mengelar helernya sendiri..*************************
Next..
"U!!! "~Shairah
"Siapa bapa budak ni hah?!!! "~Saif
"Engkau rasa apa yang buat ni betul ke?!!"~Ryna
"Itu keputusan dia.. Kita sebagai kawan kena hormat keputusan dia!! "~Fathia
"Jauh dari sini"~Rufina
YOU ARE READING
Cinta Miss Mafia
DragosteDemi mencari pembunuh ibubapanya, dia terpaksa bekerja sebagai mafia, dalam masa yang sama dia mempunyai prinsip agar dirinya tidak dikahwini oleh mana-mana lelaki seperti syarat setelah dirinya menjadi mafia. Satu strategi telah berlaku menyebabka...