Jaful la banca

93 3 0
                                    

Zile la rand au trecut, ziua cea mare( primul pas in cucerirea puterii ) a venit. Am pus la punct un plan foarte strong impreun ( eu si cu piper.).

Deci sa va spun in ce consta prima zi din cucerirea mafiotilor:

Trebuie sa jefuim o banca cu destul de multi bani pentru a avea pentru inceput un fond relativ solid. Aceasta este pria zi...

De dimineata Piper a venit la mine.

Ea era imbracat intr-un frumos costum de pile neagra si mulat. Eu... Eu ma voi imbraca in niste blugi negri si cu un hanorac negru si bine inteles niste masti...

Eram amandoua pregatite sa plecam cand suna telefonul meu:

- Alo? Aici Elena! Am spus eu hotarata.

- Ambsunat sa va spun va in cinci minute auntem cu totii pe pozitii.

Si a inchis brusc telefonul. I-am spus lui Piper si ne-am urcat in masina mea, un mustang negru si elegant, si am pornit catre Miliard Banck.

Am ajuns in fata bancii, eu pentru a putea crea o diversiune am intrat in banca si m-am dus sa fac o depunere cand ce sa vezi!!!!!! Intra cineva cu capul acoperit si inca cinci persoane inarmate. Acestia ii pune in genunchi pe toti si pe mine alaturi de ceilalti.

Le-au spus sa puna totii bani pe care ii aveau in doua rucsace, iar in acest timp unul dintre angajati a reusit sa porneasca alarma silentioasa.

In cel putin zece minute politia si SRI-ul au fost in fata bancii...

Suna telefonul:

- Aici agent special Carolina Foss.

- Da bine... Zice Piper parca dezinteresata. Vreu sa imi aduceti un elicopyer si 20 de minute avans...

- Vom incerca sa va indeplinim cerintele.

Trei minute mai tarziu suna din nou telefonul:

- Cred ca nu vreti sa vaa bateti joc de mine spuse ea suparata. Nu aveati cum sa faceti rost de el in trei minute, sa sunati la dispecerat sa cereti aprobarea.

Au hotarat sa nu mai sune si numai sa taie curentul electrica. Cand am auzit un elicopter aterizand in apropiere am si auzit la scurt timp printr-un megafpn spunand.

"Elicopterul este prigatit. Va rugam sa iesiti afara si sa va indreptati in liniste catre el."

Piper neavand incredere in ei spuse catre mine ca si cum nu ma cunostea...

- Tu, cea de acolo vei veni cu noi...

M-am ridicat si m-am dus catre Piper, ea ma pruns de gat, mi-a pys pistolul la tampla si a iesit din banca.

Toti politistii au stat pe loc pentru a nu ma impusca pentru ca ei credeau ca eu sunt civila. Ne-am urcat in elucopter si stand cu pistolul la tampla mea pana am iesit din raza lor vizuala.

Am ajuns acasa si am intrebat-o de ce a procedat asa...

- De ce ai facut una ca asta? Am intrebat-o eu pe Piper.

- De ce? Chiar nu ti-ai dat seama ca daca ieseam singuri fara un " ostatic " ne -ar fi impuscat fara doar si poate. Asa cel putin te-am putut lua cu noi si sa si scapam fara vreo vatamare corporala.

- Da, asai. Ai dreptate. Te-ai descurcat bine.

Asa sa terminat prima si cea mai importanata zi din ascensiunea in ierarhie.

Multumesc pentru interes si acuzati greselile de orice fel.

Elena si PiperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum