1. sayfa

57 2 0
                                    

Yine en sıkıcı günlerden biriydi tıpkı haftanın diğer 6 günü gibi. Lanet matematik dersinde her zamanki gibi düşüncelere dalmıştım. Ve gerizekalı hoca beni tahtaya kaldırdı. Tüm hikaye bu şanslı anımda başladı . Zaten benim okulu sevmediğimi anlamışsınızdır. Ama şanslı olmam dersle alakalı değil. Bilmem neyin karekökünün bilmemneyi nedir. Bu soruyu cevaplayamayınca tabikide yine dersten atıldım koridorda hocaya küfür ederek tuvalete doğru ilerledim. Aniden bir silah sesiyle irkildim ardından da bir çığlık sesiyle.

Ne olduğunu anlayamamıştım yangın sireni çalmıştı. Kaçışma seslerini duyuyordum. Tuvaletten çıkmak istedim ama kapı açılmıyordu. Bağırdım çağırdım ama işe yaramadı . Kısa sürede dışarıdaki sesler kesildi. Ardından çığlık sesleri duymaya başladım. Ne olduğunu anlayamamıştım kapıyı son kez var gücümle tekmeledim ve dışarı çıkmayı basardım. Hemen ne olup bittiğini öğrenmek için pencerelere koştum. Gördüğüm gerçek olabilirmiydi gözlerime inanamıyordum. Kendi kendime matematik dersinde uyuya kaldığımı düşündüm kendimi cimcikledim ama bu rüya değildi gerçekti . Evet evet gördüklerim gerçekti.

Bir grup insan diğer insanları yiyordu. Sonra ısırılan insanlar kalkıp başka insanları yiyordu. Eskiden zombi filmleri izlerdim ama filmdekilerin gerçek olucağı kimin aklına gelebilirdiki.

Tek BaşımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin