Liv pov.
Morgen is de dag. De dag dat ik met Dave naar de disco ga. Dave met zijn mooie blauwe ogen.
Ik zit aan mijn buro mijn huiswerk aan het maken. Ik mag niet van mama en papa naar school. Omdat ik heb gavens en die mogen niet opvallen. Het is ook te gevaarlijk want als ik misschien boos woord kan ik mijn gavens gebruiken.
Ik zei ook tegen mijn ouders dat ik mij kan inhouden maar ze geloven dat niet.
Ik heb het wel is geoefend met Roy. Hij probeerde mij boos te maken en dat ik mijn gavens dan ging gebruiken. Het was mij gelukt om mij in te houden. Maar de tweede keer lukte het niet en toen gebruikte ik mijn gavens.
Ik was zo boos op mij zelf dat ik drie bomen in brand gestoken heb. Mam en pap waren razend.
Ik ga Roy het vertellen. Ik ga vertellen dat ik gavens heb. Maar dat ga ik morgen na de disco vertellen. Ik vind het wel spannend om het te vertellen. Ik hoop dat hij het niet erg vind.
Ik krijg van Jasper en opa les. Gelukkig geven ze mij niet veel huiswerk op.
Ik leg mijn potlood neer en doe mijn buro la open. Ik haal een paar boeken eruit en pak een foto.
Ik krijg een glimlach. Op de foto staan ik en Dave. We zitten in een boom. Er zit een wit vlek op Dave's haar. Er had een vogel op zijn hoofd gepoept. Net toen ik de foto wilde maken poepte de vogel.
Ik denk terug. Het was zo gezellig.
Ik pak een andere foto uit mijn buro la. Op die foto staan ik en Roy. We waren toen negen en mam wilde ons een sjaal om doen. Het was winter en het was heel erg koud. Vroeger hielt ik echt niet van sjaals maar nu vind ik ze lekker zitten.
Je ziet op de foto mij en Roy heel erg boos kijken.
Ik moet lachen als ik terug denk. Ik kijk op de klok en zie dat het al laat is. Als ik huiswerk krijg maak ik het altijd laat in de avond. Mam zegt dat dat niet zo goed idee is.
Ik doe de foto's terug in mijn buro la en doe mijn pyjama aan. Ik kruip in bed en doe mijn nachtlampje uit.
Morgen is de dag, de dag dat ik samen met Dave naar de disco ga. Ik heb er zo zin in.
Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
WAT VODNEN JULLIE ER VAN?
Ik ga verder na 10 VOTES :)
Xxx Lisa
JE LEEST
Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️
FanfictionHet is een soort van Twilight maar dan anders. Boek 1 Het gaat over Bella. Ze wordt gevonden voor het kasteel van Aro. Aro brengt haar groot. Bella is blind en kan niks zien. Ze heeft wel een gave. Wat haar gave is vertel ik nog niet. Lees maar mijn...