•04•

2.6K 78 7
                                    

Proč to jako udělal? On mě možná.. Ne, na tohle Kikyno rychle zapomeň. Ty jeho sladký jemný rty. Proč zrovna já?... Jdi si za Hasanem. Tohle mi řekl a teď se chce líbat, jasně. Seru na něj. Musím to tu uklidit. Začala jsem uklízet a u toho jsem si pustila písničky.
Až přijdu domů, tak se přežeru a půjdu spát. Doufám, že tam už bude Jakub. Aspoň bych mu mohla říct o co se Trendo pokouší. Proč mám v Playlistu kruci Doriana? Nemá špatný písničky, co si budem. Douklidila jsem, všude pozhasínala a salon zamkla.

Jelikož jsem se fakt dost nudila, vzala jsem cestu přes les.
Neznám to tu a je mi to jedno.. Aspoň se projdu, dlouho jsem nikdy takhle sama nebyla. Fuj, to je temný.. Za mnou křupla větvička. Ihned jsem se zastavila a podívala se za sebe. Všude bylo jen čisté plochy jehličí a pařez v prostřed cesty na kterém byla položená křuplá větvička. Naskočila mi husí kůže a strach. Rozhlédla jsem se okolo, ale nikdo nikde, ani náznak, že tam někdo byl.. Asi nějaké zvíře, Kikyno zvíře, zvíře, zvíře, nějaký zkurvený zvíře.. Při myšlence, že to bylo jen zvíře jsem se otočila a šla dál. Další větvička.

,,Do píči už! "křikla jsem a otočila se

Za mnou byl přes dva stromy natažený provázek a na pařezu druhý rozlomený klacek.. To asi zvíře nebylo. Tak a je to v prdeli, nejsem tady sama. Pomalu jsem od toho zacouvala, ale hned zakopla o další provázek. Au, co se to kruci děje?! Vstala jsem a podívala se okolo. Raději jsem z lesa šla pryč. Za mnou se ozývaly kroky. Zastavila jsem se a dívala se pořád před sebe. Když jsem se chtěla otočit, tak už jen tma...

Probudila jsem se na gauči u Jakuba doma. Co? Jak? Proč? Kdy? A hlavně kdo?!

,,Kubo? "vstala jsem a šla se po něm podívat
Nebyl doma.

Tak co se stalo? Já to nechápu.. Vytáhla jsem skleničku a nalila si do ní vodu. Jakmile jsem vypla kohoutek. Pípl mi mobil. Kde mám mobil? Byl pohozený na zemi vedle botníku. Si už děláte srandu, ne? Napila jsem se a šla si pro něj. Zvedla jsem ho a byl křuplý displej. Tohle mě fakt dokáže vytočit. Sedla jsem si na linku, kde jsem měla rozhled na celý byt a podívala se.
"Goldcigo vám chce poslat zprávu"

Ten mi teď scházel. Podívala jsem se na tu zprávu.

Zprávy-
D: Ahoj 👋🥵
Já: No, ohniway 🙄 Co po mě chceš? To jsem ti to dneska neřekla dost jasně?
D: To nemůžu ani napsat?
Já: Ty se ptáš?
D: Kiky, já se s tebou nechci hádat.. Já se chci s tebou normálně bavit
Já: Jenže já ne
D: Prosím, dej mi šanci 🙏🏻
Já: Ti došli materiály na šukání, nebo co?
D: Ne, těch je pořád dost
Já: Jasně. 😐
D: Přijdeš prosím?
Já: Já dneska už z domu nevyjdu
D: Proč by ne?
Já: Tě nemusí zajímat
D: Je to už minulost, chtěl bych si s tebou promluvit
Já: Není už o čem mluvit
D: Určitě je
Já: O čem teda?
D: Co právě děláš?
Já: Sedím na lince 🙂 Ty? 🙄
D: Noo

Já: On je už večer?! D: Jo? 😂Já: AhaaD: Fakt někam nechceš jít? Já: S tebou určitě ne 😌D: Takže zítra v caffeterii? Já: Proč bych s tebou měla jako někam chodit? D: Já nevím, chybíš miJá: Jo, jako tupá kráva s kterou si můžeš hrátD: Hraju si s h...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já: On je už večer?!
D: Jo? 😂
Já: Ahaa
D: Fakt někam nechceš jít?
Já: S tebou určitě ne 😌
D: Takže zítra v caffeterii?
Já: Proč bych s tebou měla jako někam chodit?
D: Já nevím, chybíš mi
Já: Jo, jako tupá kráva s kterou si můžeš hrát
D: Hraju si s hoes, s tebou jsem se měl dobře
Já: To mě na tobě štve, že vyjebáváš s holkama. Víš kolilka holkám si zlomil srdce?
D: Ty jsou mi úplně u prdele, žijem dál
Já: Takže já taky, jo?
D: Ne
Já: To ti tak budu věřit
D: Ty to nechápeš
Já: To teda nechápu
D: Každá je pro mě chvilková zábava, ty jseš něco jiného. Myslíš, že se o ně zajímám? Je mi u prdele jakej měli den nebo jak se mají
Já: To jsem chtěla vědět, no
D: Tak zítra v šest?
Já: Já nevím
D: Prosím
Já: Nečekej, že se s tebou budu párat
D: Dík.. Budu muset jít, přišlo mi obstarání mých myšlenek
Já: Jo, takže štětka.. Doufám, že od ní chytíš nějakou pohlavní píčoviny, čau.
D: Ahoj 🥰

---

Povzdychla jsem si a mobil položila vedle sebe. Dveře od ložnice a špajzu byli dokořán otevřené. Nával strachu opět přicházel. Pomaličku jsem vstala a šla se tam podívat, nikdo nikde. Co se to děje? Zavřela jsem je a šla zpět. Mobil jsem měla na druhé straně linky. To už není normální.. Když jsem ho vzala do ruky, hned křupl o něco více. Co? Dyť jsem prohrála v pálce s 10ti letým klukem, tak proč když vezmu mobil, hned křupne? Sedla jsem nejistě na linku. Dveře od ložnice byli opět otevřené. Zavolala jsem Jakubovi, byl nedostupný. Verča jela někam do píči, Jakub je nedostupný, k Cittovi chodit nechci a tady být už vůbec nechci. Vzala jsem si peněženku, klíče s mobilem a šla ven. Co se děje? Proč se to děje? Dveře se neotevřou samotný, provázek se nenatáhne sám o stromy, mobil se sám nepřemístí.. Opravdu to nechápu, chce mě snad někdo zabít? Vytáhla jsem si krabičku s cigaretami a sedla si do parku na lavičku. Vytáhla jedno cígo a zapalovač. Nešlo mi to zapálit. Přisedl si nějakej slizoun a zapálil mi to. Podívala jsem se na něj, byl to ten kokot, kterej zmlátil Dominika. Chtěla jsem vstát a jít pryč. Chytil mě za zápěstí a stáhl zpět na lavičku.

,,Tak co ten tvůj potetovanej machýrek, je tu snad někde? "úchylně se usmál

,,Tebe nemusí zajímat, co s ním je "hnusně jsem na něj prskla

,,Kočička je opět nějaká drzá, ne? "stiskl mi více to zápěstí a přiblížil se ke mě

,,Jdi do hajzlu už! "kopla jsem ho mezi nohy

,,Ty krávo! "okřikl mě a vlepil mi silnou facku
Snažící se mu vyprostit ze stisknutí se mi objevily v očích slzy.
Uchytil mě pod krkem a přitáhl k sobě.

Utnu to v dramatické chvilce, jsem to ale svině.
V pondělí očekávejte další 🥰❤

On nebo já?! 2 |•Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat