Rin
Dnes je sobota, den kdy se budem stěhovat. Vůbec se netěším. S matkou a sestrou jsme se stěhovali už 5. Vždycky si matka najde přítele, s tím chodí tak půl roku. Přestěhujeme se tam, ale já stejně vždycky vím, že to na dlouho nevydrží.
Dnes máma nemá přítele. Ale za to, jak jsme se furt stěhovali. Nám to "vydahradila" tím že se stěhuje znova.
15:52
Právě si balím na naší cestu.
Nemám moc oblečení, a ani nemám šminky jak má sestra. Ta jich má tuny.Zbalila jsem si;
Moje trička max 20, mé džíny. Tepláky a 1 bundu a 5 mikin. Pak ještě můj foťák co mi dal táta. Hned potom co zemřel na rakovinu.Na sebe jsem si vzala černé volné tričko a černou mikinu společně s černými džinami a teniskami. Nu což moje oblíbená barva je černá.
Má sestra si balila tuny a tuny.
Když už jsem byla hotová tak jsem si chvíli hrála na mobilu hry.
,,Co děláš?" zeptala se mě sestra.
,,Emm..nic?"
,,No dobře ale za 10 odjíždíme.." odešla za matkou.Jen jsem kývla ale to už neviděla.
10 minut uběhlo a já si vzala můj "kufr" a šla k autu.
Posadila jsem se do zadu, máma se sestrou byli vepředu takže jsem si klidně mohla zdřímnout.
,,A mami?" zeptala se sestra.
,,Ano Míšo?" podívala se na ni.
,,Jak dlouho ta cesta bude trvat?.." zívla si.
,,Asi tak 3 hodiny." usmála se a nastartovala auto.
'Super..3 hodiny a já nemám sluchátka..'
,,Jo a Rin, zapoměla jsi sluchátka. Tady je máš.." podala mi sluchátka a já na ně slastně koukla.
,,Děkuju mami!" objala jsem sluchátka a hned si pustila písničky.
CZ
POP
K-POP
ROCKK-POP
Dala jsem sluchátka do uší a usmála se.
Chvíli jsem hledala nějakou písničku ale pak jsem našla FACE OD WooSunga.
Miluju tu písničku, stejně jako autora.
Prostě se ho nemůžu nabažit.Máma vyjela, a já si pohodlně posadila a povytáhla si okínko.
Vykoukla jsem se z okna a podívala se na náš byt. Bude mi chybět.
Asi mi budou psát kamarádi.
A tak jsem řekla, opravdu se stalo.
Hned za 20 minut mi napsala kámoška a kámoš.Hunuj
Rin~ jak se máš? Už jste tam??RinN
Ne ještě ne. Neboj se, mám se v pohodě.Hunuj
Ach tak to jo, ale pak mi hned zavolej bestie! ^^RinN
Jj papaaHunuj
Paa bbyPak jsem hned odepsala kámošovi.
Maxxl
Ahoj Rin! Tak co? Neděje se něco? Jaké to tam je?RinN
1. Ahoj
2. Ještě tam nejsem.
3. Nic se neděje ale málem jsem si zapoměla sluchátka.Maxxl
Aha ♡ ale pak mi hned napiš! Budeš mi moc chybět :'((RinN
Ale Maxíku ^^
Budeme se navštěvovat a psát si, volat.
Neboj ale budeš mi chybět taky..Maxxl
Všichni si budem chybět :'))RinN
:')) tak papa ♡Maxxl
Pa! ♡U mě je normální že si s klukem pusu srdíčka. Aspoň jde vidět, jak moc ho mám ráda.
Budou mi všichni chybět.
Už teď mi chybí...
Uběhla právě hodina a já už poslochám skoro všechno dokola.
Míša spí a já žeru pizzu co jsme si koupili a koukám z okna.
Právě jsem měla výhled na les. Bylo 17:33, takže nebylo zas takové světlo.
Byl akorát západ slunce. Bylo to nádherné.Z toho západu jsem si vybavila zpomínku jak jsme letěli poprvé letadle a já a Míša jsme plakali z toho že umřeme.
Musela jsem se uchechtnout, když teď na to vzpomínám na zpět, vždy se musím usmát.
ČTEŠ
"sing for me"
FanfictionRin Ness, šestnáctiletá dívka žíjící v Jižní Korei. Se svou matkou a sestrou se přestěhují do nového bytu, na konci Soulu. Kde je klid, menší škola, a příroda. Jeon Jungkook, osmnáctiletý mladík na konci Soulu v Jižní Korei, žije se svým otcem. Chod...