פרק אחרון לחופש, אני רוצה לבכות.
ומזל טוב לליאם המדהים שלנו, יום הולדת 26 שמח בייבי😭❤~נקודת מבט הארי~
"עד כמה שאני רוצה להתנשק איתך לנצח.. אנחנו צריכים לדבר" לואי אומר ויורד ממני, נשמע רציני.
"אתה לא יכול להדליק אותי ואז לעשות את זה" אני אומר וואו מחייך, אבל לא עד הסוף, לא כמו תמיד, אני מבין שמשהו מטריד אותו. "לו אתה יכול לספר לי הכל" אני אומר ושם את ידי על שלו" הוא פותח את פיו כדי להתחיל לדבר, אני מסתכל עליו בציפייה. אבל כמובן שבדיוק לפני שהוא בא לשתף אותי במשהו חשוב, הטלפון שלי מתחיל לצלצל. "רק שנייה לו, אולי זה חשוב" אני אומר ובודק את הטלפון, רואה את השם ש ג'מה על הצג ולוקח את השיחה, קם מהמיטה והולך לצד. "מה את רוצה?" אני שואל אותה בעצבים, לא רק שהיא קטעה את לואי במשהו חשוב, אני גם לא שוכח איך הסתיימה השיחה האחרונה שלנו. "אני רוצה שנשלים האז, לא בא לי שנהיה ככה. רציתי שתדע שהריב הטיפשי שלנו גם ככה לא רלוונטי.. אני מבקשת סליחה אם פגעתי בך, אבל שתדע שלואי ואני חזרנו, אז כנראה שאני צדקתי בכל מקרה." היא אומרת ואני בשוק. "אתם מה?" אני צורח לתוך הטלפון. "הוא בא לדבר איתי היום חזר.." לפני שהיא מספיקה לסיים את המשפט אני זורק את הטלפון בחוזקה על הריצפה ומטיח אגרוף בקיר. "בת זונה" אני ממלמל.
"אז זה מה שהתכוונת לספר לי?" אני צורח. "שאתה עוזב אותי? שאתה מתחרט על הכל? שאתה חוזר לג'מה?" "אני ידעתי.. ידעתי שאסור לי לתת למישהו להיכנס לי ללב. למה שאני אצטרך זוגיות מזדיינת?"
אני מסתכל עליו, אני מרגיש כבר את הדמעות בעיניי, מאיימות להופיע הוא קם מהמיטה, נעמד מולי ואוחז בפניי, מסתכל עליי כמו שרק הוא יכול, עם העיניים הכחולות שלו שהן הכל בשבילי, למה לעזאזל נפלתי בשבילו? זה רק כואב בסופו של דבר. הוא מלטף את פניי, מתקרב אליי, מניח את שפתיו הרכות על שלי, ואני כמו אידיוט מנשק אותו חזרה, בעדינות. "אתה יכול בבקשה לתת לי להסביר?" הוא שואל אותי בטון רגוע אחרי שאנחנו מתנתקים. אנחנו חוזרים לשבת על המיטה והוא מתחיל לדבר. "הארי.. אני מצטער שהיית צריך לגלות את זה ככה.. אני לא חשבתי שהיא תספר לך ישר." הוא אומר בקול היפה שלו, איכשהו זה מה מה שאני מצליח לחשוב עליו כרגע. "יש לי אחות כלבה לא ידעת?" אני שואל והוא מחייך, ואז ממשיך. "בכל מקרה, אני הגעתי אליה, היא הצטערה על מה שהיא עשתה, לא יכולתי פשוט לומר לה שומעת ג'מה? אני זורק אותך. אז אמרתי לה שניקח את הדברים באיטיות מעכשיו, ונשמור על קצת מרחב, היא לא כל כך אהבה את זה, אבל לא אכפת לי. בבקשה תיתן לי קצת זמן הארי, אני מבטיח שזה לא משמעותי, היא אפילו ניסתה לנשק אותי ולא נתתי לה." הוא אומר, אני נהיה עצבני רק מהמחשבה שמישהו אחר ינשק את הבייבי שלי ויחזיק אותי כמו שאני עושה.
קטע כחול-קריאה על אחריותכן..
"השפתיים האלה" אני אומר ומתקרב לנשק אותו. "רק שלי." הוא מהנהן ואני ממשיך לנשק אותו, עובר לצווארו מוצץ חזק, מרגיש אותו רועד מתחתיי, "אתה שלי לו" אני אומר שוב ומנשק את עצמות הבריח שלו. "רק ש-שלך הארי" הוא גונח וזה גורם לי לחייך. "אתה כל כך יפה" אני אומר ומוריד את החולצה שלו ועולה מעליו, מרגיש את הבליטה הקשה שלו על הבטן שלי. "אני רואה שאתה אוהב את זה" אני לוחש באוזנו, מנשק אותה. "כ-כן הארי בבקשה, אני צריך אותך" אני מחליט להתגרות בו קצת, מעביר את היד שלי מהצוואר שלו, עד שאני מגיע לכפתור המכנס. "להוריד או לא?" אני שואל. "הארייי" הוא צועק ואני צוחק. אני פותח את הכפתור, משחרר אותו מהמכנסיים, משאיר אותו בבוקסר הדוק בלבד. "תיגע בי" הוא לוחש, אני נהנה לראות אותו כל כך נזקק, כאילו שהוא רגיל לזה, לפעמים אני שוכח שהוא בתול. אני מתגאה בעובדה שהוא בוחר בי להיות כל הניסיונות הראשונים שלו במין, זה גורם לי להרגיש טוב, הוא סומך עליי."בבקשה הארי" הוא אומר שוב ושם את היד שלי על הבוקסר הקשה שלו, מה שגורם לי להתקשות עוד יותר ממה שני עכשיו, פאק מה הוא עושה לי? אני מוצץ את הפטמה שלו, שומע אותו גונח ונאנח, אני עובר לשנייה והוא צורח, אני נושך ומוצץ, עובר עם הלשון שלי על כל הבטן שלו, מגיע לקו הבוקסר. אני עוצר שם, מזיז את אגני כנגדו, המפשעות שלנו משתפשפות ושנינו גונחים. "פאק לואי" אני אומר ומוריד את הבוקסר שלו, רואה את הזין הקשה שלו, רטוב ומוכן רק בשבילי. אני לא יכול לחכות ומכניס את כולו בבת אחת, מרגיש אותו בסוף הגרון שלי. "ה-הארי" הוא צורח ואני מגביר את הקצב. מוצץ אותו, שואב ממנו הכל. "אהה, פאק הארי יותר חזק" הוא צועק ומתחיל להזיז את עצמו כנגד הפה שלי. הוא עוצם את עיניו, גונח כל כך חזק. "תסתכל עליי לו" אני מוציא אותו מפי כדי לומר, משפשף אותו עם היד שלי, למעלה ולמטה, הכי חזק שאני יכול. "אני כל כך קרוב ה-הארי." הוא מתחנן. אני מחזיר אותו לפה, מוצץ חזק יותר, מרגיש אותו עמוק בגרון שלי. הוא מתכווץ, נזרק לאחור, ומשחרר בפי את הנוזל הלבן שלו, אני גומר בעצמי בבוקסר, ובולע בבת אחת כל הזרע שלו. "אתה כל כך טעים לואי" אני אומר לו ומסתכל לעיניו. "תוכיח" הוא אומר ומושך אותי לנשיקה.
וככה אני רוצה לסיים כל יום שלי, עם לואי במיטה, עוטף אותו, מחזיק אותו קרוב אליי, רגליי משולבות בתוך שלו. "הארי אני רוצה שתדע שאני לא אוותר עלייך אף פעם" הוא לוחש בעייפות. "גם אני בייבי, גם אני" אני אומר ומנשק את ראשו, נותן לשינה לסחוף אותי.
_
חשבתן שהארי יאבד את זה ויהרוס הכל?
או שידעתן שהוא יסמוך על לואי?
מה השתנה בו מתחילת הסיפור?
מה גרם לשינוי הזה? ❤
YOU ARE READING
Young Blood-L.S
Fanfiction"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי. בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו. לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה. "הארייי" היא צעקה...