Nici urma de fantoma.. Ma asteptam sa o gasesc pana acum dar in zadar.. Oricum de mica am avut legaturi paranormale cu fantomele mai ales cand stiu ca in copilaria mea am facut spiritism, da , chiar am facut spiritism.. Iar totul sfarsea cu sange. Am si o intamplare urata in viata mea pe care o pot povestii .. Cand aveam 7 ani bunica asa zisa "vrajitoare" ( tot orasul ii spunea asa ) m-a incuiat in camera ei unde erau tot felul de sticle cu cate un lichid colorat .. Tot felul de carti cu inscriptii venite parca dintr-o limba nevorbita pana acum. Incercand sa caut cheia de la usa ei, am dat de o carticica de buzunar pe care am deschis-o repede ( daca tot nu gaseam afurisita aia de cheie macar sa citesc ceva in limba romana ) . Nu e de mirare , era plina de praf . Suflam cu putere si intr-un final am reusit sa citesc propozitie cu propozitie si se pare ca erau tot felul de incantatii ciudate pe care nu le mai auzisem pana atunci . Incep a rostii tot ce scria acolo .. Incepusem sa ametesc si imi pierdusem vederea .. Am cazut la pamant si se pare ca lesinasem. Cand mi-am revenit, in fata mea statea bunica care se holba la mainile mele insangerate. - De ce nu m-ai asteptat pe mine ? Tipa bunica cu un glas usturator - Din vina ta s-au intamplat toate astea ! Urletul meu se pare ca il auzise toata casa . Borcanele incep sa cada unul cate unul si atunci am simtit acea prezenta spirituala care ma relaxa . - Ami nu ! Nu sta acolo , vino dupa mine . Dar se pare ca eram prea concentrata cu prezenta .. In fata mea aparuse o frumusete parca de printesa care era bruneta cu ochi verzi ce imi tot gesticula sa ma duc inspre ea . Atunci , bunica incepu' sa rosteasca cuvintele din limba ei neinteleasa iar de atunci nu mai stiu nimic de fata bruneta care ma fermecase pe mine si totusi sunt fata .....
CITEȘTI
Oră târzie
DiversosO fata de 15 ani vrea sa descopere secretele spitalului fantoma aflat nu la foarte mare departare de casa ei. Pe parcurs , ea intalneste prieteni noi de breazla cum ar fi Laura . Laura este si ea impresionata de aventura celor doi prieteni asa ca si...