Παρτ 16

101 12 0
                                    

Prov Yura

Bh-"Λοιπόν.. Εγω είμαι ερωτευμένος μαζί σου και σε φίλησα γιατί θέλω να σου το δείξω.. Για να καταλάβεις οτι     " γκομενιτσες" για μένα δεν θα έχει, και φυσικά με την δική σου θέληση μπορούμε να γίνουμε ένα ωραίο ζευγάρι.. Που να τρώγετε με τα πάντα γιατί ο ένας ζηλεύει τον άλλον.. Θέλεις?? "

Τιιι? Δεν γίνετε να κάνω κάτι τέτοιο.. Θα του το πω όσο πιο όμορφα μπορώ..

Yu-"Άκου με λίγο.. Μου αρέσεις αρκετά.. Αλλά ξέρεις πρόσφατα χώρισα με τον Kai.. Και μου είναι λίγο δύσκολο.. Θα νομίζει πως περίμενα πως και πως για να χωρίσουμε.. Και δεν θέλω να έχει τέτοια εντύπωση για εμένα.. Θα σου απαντήσω όταν θα είμαι έτοιμη.. Συγνώμη"
Bh-"Δεν πειράζει.. Έχεις δίκιο ίσως εγώ βιάστηκα.. Θα σε αφήσω να το σκεφτείς όσο θες.. Απλά εάν δεν θες να κάνουμε κάτι απλά πες το μου οκευ? "
Yu-" Δεν είναι αυτοο.. Μου αρέσεις.. Ήμουν σαφέστατη νομίζω... Σου εξήγησα τον λόγο όσο πιο καλά μπορούσα.. "
Bh-"Ναι το ξερωω.. Φεύγω τώρα πάω στο σπίτι μου.. Τα λέμε στο πάρτυ.. " ειπε με αρκετά απότομο τρόπο..
Yu-" Δεν χρειάζεται να μου κρατάς κακία "
Bh-"Δεν σου κρατάω.. Εξάλλου σου είπα ότι έχεις δίκιο.. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου.. Δεν θα σου κράταγα ποτέ μούτρα για λόγο που έχεις δίκιο.. Ειναι ανόητο αυτό που προσπάθησα να κάνω.. Ελπίζω να με συγχωρέσεις.. Πρέπει να φύγω.. Σαγαπωω" ειπε και έφυγε.. Μπερδεύτηκα🤯

Prov Yerin

Η ώρα είναι επτά και είμαι σπίτι και ετοιμάζομαι δεν ξέρω τι να φορέσω.. Μετά από αρκετή ώρα διάλεξα αυτά:

 Μετά από αρκετή ώρα διάλεξα αυτά:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ήμουν έτοιμη όταν ήρθε ο Chanyeol..

Prov Chanyeol

Όταν έφτασα και μπήκα μέσα σοκαρίστηκα... Στο τσακ είμαι να την βάλω κάτω...

Ch-"Ε-ε έτσι θα έρθεις?"
Ye-"Ναι γιατί??"
Ch-"Πρέπει να κάνουμε μια συζήτηση μια μέρα.."
Ye-"Ναι να κάνουμε αλλά όχι τώρα γιατί θα αργήσουμε.." ειπε και έφυγε μπροστά.. Εε ρεε που έμπλεξα.. Να μην μπορώ να κάνω τίποτα καταλαβες?

Friendzone 1[Η Αρχή]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora