Pinky pay se procházela po Ponnyvilu a prohlížela si toto malé a trochu zapáchající město. Každý poník něco uměl jenže Pinky je prostě retard a místo toaletního papíru použivá suchý rohlík... Tak víte kolik v dnešní době stojí Nuttela!?
Pinky si zašla do trafiky pro cígo.Když už chtěla zaplatit všimla si na pultu Sportky... ,, No tak v téhle době vyhrává každý mongol tak proč bych neměla vyhrát já?" řekla si Pinky. Zaplatila cígo a Sportku a šla domů... Poněvadž byl její dům s kartonu prošla stěnou bez ohledu na to že půl metru od ní byla druhá díra kterou udělala když šla ven.
Zapálila si cigaretu a dala si na hlavu čepec značky Taťka šmoula a koukla na Sportku s inteligentním výrazem. Po pěti minutách hloupého čumění na štverečkovaná políčka jí došlo že vlastně nemá ponětí jak to funguje.
Vzala svou Nokii a vytočila číslo své kamarádky. Telefon zvonil když v tom se na druhé straně ozvalo ,, Řeznictví! Co si budete přát? Prasečí šunku? Čerstvě nařezaná" ,, Ahoj Slézo! Jak koukám to Řeznictví vám nese velký prachy" řekla Pinky veselo.
,, No to víš. Šunka z Merlina je nejlepší" odpověděla Sléza. ,, No to je fascinující ale potřebuji pomoc! Nevíš jak se vsází ve sportce?" zeptala se Pinky
,, Ježiši ty jsi vždycky byla taková Retardovaná. Tak jo já ti to vysvětlím... "