4. Muj Koreańśki hłobak

46 4 6
                                    

To bardzo zaskakujące ile dziewczyn kocha tych jakże utalentowanych Koreańskich wokalistów. Imię Julka nie pasuje mi do tej części więc zrobimy tak.


Klaudia która właśnie wyszła z Urzędu Cywilnego po zmianie imienia po tym jak zabiła człowieka w piwnicy i umarła ale ambulans ania pokrzyżowała jej plany jest 17 letnią dziewczyną która na zabój zakochała się w kejpopowym wokaliście z zespołu BiTiEs Fał.

Pewnego dnia w szkole:
Ktoś - Julka!!!
Klaudia - Nie nazywam się już tak nie pamiętasz
Ktoś - A no tak... bo wiesz tak sobie myślałem że.. niedługo Walentynki i czy chciałabyś p-
Klaudia - Nie !!! co ty oszalałeś? Ja mam chłopaka NAZYWA SIE FAŁ I JEST KOREAŃCZYKIEM. On Cię zabije jak się dowie. Tylko jego kocham i będę aż po wieki.
(Chłopak już dawno zdążył uciec od psycholki).


Tego samego dnia dziewczyna czekała na ukochanego w parku ale ten się nie zjawił - pewnie musi nagrać kolejną płytę. Ale to nie była prawda tak samo jak to że Fał jest jej chłopakiem. Klaudia sama nie wiedziała co jest prawdą.

Smutna i zawiedzona swoim chłopakiem postanowiła że będzie go zdradzać z dance monsterem i Su*ą. Nigdy się z nimi nie widziała więc kupiła sobie ich plakaty.

Pewnego dnia dziewczynie zaczęły dokuczać starsze ARMY. Klaudia wybuchła gniewem
- Co wy ode mnie chcecie ? Co zazdrościcie mi moich kontaktów z chłopakami? Jak tylko Fał się dowie to was wszystkie zabije. Dance monsterowi też powiem zrobi wam skakanke na mordach.
Dziewoje tylko się z niej śmiały. Smutne ;-;

Dziewczyna nie mogła znieść tych wszystkich drwin w jej stronę. Postanowiła zjeść wszystkie plakaty swoich ukochanych. Okazało się że plakaty były posmarowane trucizną z jednej strony. To był podstęp przygotowany przez BTS hejterów.

Umierająca na podłodze Klaudia chwyciła za żyletke i dźgnęła się w rękę. Swoją krwią napisała... FałKuK był prawdziwy... I umarła.

Dzisiejsza opowieść ukazała nam dobry przykład psycho fanki. Dowiedzieliśmy się też gdzie można zmienić imię. Pamiętajcie dzieci nie Jedzcie rzeczy które można posmarować trucizną z jednej strony i że Vkook jest prawdziwy.

Smutne Historie (Nie CLICKBAIT) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz