5~

561 27 15
                                    

Multideki şarkıyı bölümü yazarken dinliyordum. Sadece bu yüzden koydum, benim için değerli bir şarkı. Umarım beğenirsiniz💫


Hayatta başımıza neler geleceğine karar veremeyiz. 17 yıllık hayatım boyunca hiçbir şey istediğim gibi değildi. Hep içinde olduğum su beni nereye götürürse oraya gittim. Şimdi hayatımda bana aşık olduğunu söyleyen bir anonim var. Hakkında hiçbir şey bilmediğim birisi bana "Seni seviyorum" demiş. Peki adını bile bilmediğim bu adama ne demeliyim?

Siyah alarmımın müthiş irdeleyici sesiyle popomun üstüne düşerek bu sabaha hiç olmadığım kadar pozitif başlamıştım.

Sıcacık yatağıma tekrar girerek telefonumu elime aldım ve bildirimlere baktım ama hiçbirini açmadım. Dün anonimin yazdıklarından sonra kafamı toparlayamamıştım.

Uzun bir süre adını, yüzünü, yaşını, gözlerini, kokusunu bilmediğim anonimi düşündüm.

Kucağımdaki kıpırtıyla gözlerimi huysuzca kucağımdaki bebeğe çevirdim. Koskoca evde tek yaşamak delilik olacağından kedim Efken ile birlikte yaşıyorum.

Hem Efken'in tüylerini seviyor hem de anonimi düşünüyordum. Kafamı yormam gereken bir okulum varken ben anonimi düşünüyordum.

Belki de ona mesaj atmalıydım, ha? Ne yazabilirim ki? İçimden geçenleri yazsam hem doğal hem de inandırıcı olur. Ama gidip "Umm, şey Merhaba anonim bey, ben sizi tanımıyorum da isminizi, yaşınızı, kim olduğunuzu öğrenebilir miyim?" diye mesaj mı atacaktım. Saçmalamayın. En iyisi birkaç saniyelik deli cesaretiyle, en cesur satırlarımı yazmaktı.

Deniz: Pişt, anonim!

Deniz: Sana birkaç soru soracağım ve bunlara cevap vermezsen engelleyeceğim.

Deniz: Yapamazsın, engelleyemezsin deme. Çünkü yaparım ve eğer bana aşıksan bunu biliyor olmasın.

Deniz: Birincisi; adın ne? İkincisi; yaşın kaç? Üçüncüsü; beni nereden tanıyorsun? Dördüncüsü; eğer bir yakın arkadaşımsan bir daha değil yüzümü görmeyi çöpümü bile alamayacaksın çünkü birine aşığım deyip onun duygularıyla oynamak çok zorbaca.

Deniz: Umarım bunları görünce bana cevap verirsin. Görüşürüz anonim.

Yağmur |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin