"SENİ SEÇTİM PİKAÇU"

14 2 0
                                    

Sabah yine herzaman olduğu gibi abinin bana okkali bir tokat atması ile uyandım. Neden hep böyle olmak zorundaydi. Resmen geçmişte yaptıklarımin cezasını çekiyordum. Bor insan Tokatlı mi uyanıyor

" sen ne yaptığını sanıyorsun yaprağm " dedim gözlerimi açmadan hiç ses gelmeyince teki gözümü açtım ve " a ah hadi ama " dedim anında ayağı kalkarak annem , ve abim orada duruyordu.  Ve ben annemin yanında abime yapragim dedim dimi ??

Ne yazık ki evet

"Hepinize Günaydın Merhaba ve baybay " odamdaki lavaboya son hız koştum ama

SONUÇ : Tabiki popoya terlik

"Hadi ama neden herzaman böyle olmak zorunda ne kadar klişe bir ailem var. " tabiki yürek yemedim. Kapı hafif Aralık sadece kafam dışarıdaydi. Abim hunharca gülerken  pardon ya anirirken annem söyleniyordu.  " sende baya alıştın ha küfüre hep arkadaşlarının etkisi bu benden demesi ders desen bataklıkta batıyor napayım anam ben bunlarla " dedi. Odadan çıkarken   bende lavaboya tamamen girip rutin islerimi hallettim sonra odaya geldim. Ve ne giycegime baktım. Bugün azıcık heyecanı vardı. Hem 12 olmuştuk hemde bugün okulun ilk günüydü.

Hayır hayır okulumu değiştirmedim. 

Ben her sene çocukluktan beri böyleyim hep bir heyecanım oluyordu ve gece bu yüzden uyuyamiyordum. O yüzden bugün uykusuzdum ama bahsine varım ki okula gittiğimde baya enerjik olacaktım.

Okulun ilk günü olmasi nedeni ile serbest gitmeye izin vardı. Ayy yanlış dedim izin yok sadece birsey demiyorlar bizde giyiyoruz. 

Dolabımla bir 10 dakika daha bakistiktan sonra giyiceklerime karar verdim ve memnun olmuşça sırittim. Hemen  elime alıp giyindim.

(Multimedia da giyicekleri var.  Ama multinin ne olduğunu bilmeyenler için deri bir etek ve beyaz siyahlı bir gömlek)

Çantami da aldım ve aşağı indim. Ve Kahvaltı masasına oturdum. "Selam tontişler " dedim ve kahvaltıya başladım " 5 dakika kadar sessiz bir şekilde kahvaltı yaptıktan sonra aklıma gelen şeyle sırittım ve abime döndüm. " eee abi Sude ile nasıl gidiyor ? Ayrıldıniz mi " dedim. Abim önce şok yaşadı ve sonra yalvarir gibi baktı bende ona sabahki yüzünden odesicez bakışı attım.  Evet tabiki ve tabiki bakışlarla anlasma özelliğimiz var.
Evet evet dünya dışı mükemmel biriyim bunu bende biliyorum çoook saolun var olun

Kahvaltıda sonra annem Sude ile tanışmak istediğini çoook mutlu olduğunu anlattı ama bir sorun varki
Gerçekte Sude diye biri yok sadece bir intikamdi ve gerisini abim düşünecekti. 

Kahvaltıdan kalkıp hemen kapıya yöneldim ve ayakkabılarımi giydim. Evden çıktığımda derin bir nefes aldım ve servise bindim Evet normal insanlar gibi minibüs ile gitmiyorum. Servise biniyorum. 

Okula geldiğimizde hemen aşağı indim. Ve okula girdim tabiki herkes beni cook ozlemisti. Çantami sınıfa koyup bizim grubun herzaman oturduğu yer olan kantine gittim ve gözlerimi etrafta gezdirdim. Onları bulduğumda ise memnun sırittip yanlarına gittim beni ilk gören buse "ecrin" diye anirarak üzerime atladı.  Yere düştüm de bizim grup gelmişti bile hemen gözlerimi kapadım. 

Endişeli seslerini duyuyorum ama tepki vermedim. Biraz bekledikten sonra branda "ah öldüm " diye bağırdım

Ahh öldüm kelimesi bir anı aklıma geldiğim için yazdım. Bizim kelimemiz gibi bişey

Oturur pozisyona geldiğimde tüm kantinin gözü başka bir yerdeydi.  Kapı

Sanirim herkes kapı ile fantazi kuruyor

Bende oraya baktığımda bir grup meteor ile karşılaştım ama hepsi bana bakıyordu ve ben rezil olmuştum.

Offf

ay vay vay tiplere bak " dedi ece. gözümü onlardan ayırmadan onayladım.  "lan biz bunların yanında ucube oluruz amk " dedi buse hepsinde gözlerimi gezdirdim ve  en ondekinde durdum. "seni seçtim pikaçu " dedim sonra ne dediğimin farkına vardım. ve "pardon ya " deyip önüme döndüm. kimse duymamisti iyiki...

Evet arkadaşlar ilk bölümümüz böyleydi.
Nasıl buldunuz ? Fikirlerinizi çok merak ediyorum yorumlara belirtmeyi unutmayın...

Oy ve yorum istiyorummmm.

Sizler çok çok çok öpüldünüz.

KENDİNİZE İYİ BAKİN BAYBAY

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM SERSERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin