"ama sen yinede biriktir gözyaşlarını belki bir gün tutuşturur seni bensizlik belki bir gün sende bana ağlarsın"...
(multimedya)-(ikizler-sertan ve serkan)-(ateş-su-sinan)
~SİNAN~
Karşımda ne diyiceğini şaşırmış bir şekilde tırnaklarını yiyordu ondan hoşlandığımı belli etmek aptallığın daniskasıydı.
Korktu işte kız hani ne diye söylüyorsun!!! Olabildigince soğuk davranmaya karar vermisken yine o pembe dudaklarını disledigini görüyorum hiç bir kıza bakmadığım içtenlikle bakıyorum ona.
SU-bunu neden yaptın?
SİNAN-fark yaratırım sanmıştım.
Sözümü devam ettiricektim fakat burak ve hilye kapı ağzında sabırsızca "hadi sinan"diye isyan ettiler.
Tam harekete geçicekken tekrar ince parmaklarını bileğime doladı.
SİNAN-yine ne var? Dedim bıkkın bir sesle.
Mavi gözlerini benden kaçırarak "dağ jipin varmı?"dedi.gülmemi bastırıp ceketimi düzelttim.
SİNAN-doğruyu söylemek gerekirse yok ama bulabilirim diyip burnunu iki parmağımın arasına alıp sıkıştırdım huysuzca elime vurup benden önce kapıya ulaştı bakışmamıza bir son verip "görüşürüz"dedi ve lidyayla birlikte koşmaya başladı.
HİLYE-bu kadar uzun ne konuştunuz?
Sorusunu cevapsız bırakıp arabaya yürüdüm burak söylenerek cafeden çıktı.
BURAK-çok iyi bütün hesabı bana kitlediniz.bu yersiz sitemini es geçip arabaya bindim.
-ATEŞ-
Şirketin önünde durduğumuzda inançın beni aynadan kontrol ettiğini farkettim dirseğimi kapı koluna dayayıp baş parmağımı gözümün çevresinde dolandırdım beni izlemesi sinirlerimi bozmaya başlamıştı.
ATEŞ-ne istiyorsun lan.
İNANÇ-sakin olabilirsiniz mesela.
Öfkemi kontrol edemiyordum etseydim su benden bu kadar uzaklaşmazdı nasıl olduğunu anlamadan hayatımda yer edinmişti simdide çıkmıyordu inatçı,huysuz,çok bilmiş bu kız belkide hayatımdaki tek gerçekti içimdeki kötülüğü yok edebilicek bir gercek.
Kapıyı açıp indiğimde inanç sinirle kapıyı çarptı ve pesime takıldı dönen kapıdan içeri girmeyip ona döndüm.
"Neee" sert sesime gülümsüyerek karşılık verirken deri cekerimi üstümden çıkardı ve kıravatı uzattı sinirle çekip aldım hala o igrenç kontrolcü gülümsemesini yapıyordu hemen yanımdan gelen motor sesine döndüm mert CBR parkedip kaskını çıkarttı.
MERT-yetistim dostum bugün ihale icin büyük bir adım atıcaz.dedi kendinden emin bir sesle.
asansöre yetişip odalarımıza kadar birlikte yürüdük ofise girdiğimde kıravatı gevşetip koltuğa otrdum aklım bana oyun oynuyor diye düşünüyordum ama o lavuk yine suyun yanındaydı proje içinmiş külahıma anlatsın onu zengin züppe!!!-SU-
Kolumu kurtarıp kaldırıma çıktım "berbat bir fikirdi"diye isyan ettim yarım saat önce kurduğumuz grup bizi ödeve değil ölüme götürür.
LİDYA-şuna bak birde. tableti bana uzatıp dağ seçeneklerini sundu büyük bir araştırma sonunda aladağlara karar kıldı bense hala mızmızlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLAKSIZ HAYATLAR
RomanceYOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ HERŞEY ANLATILANLAR KADAR KOLAYMIDIR ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ? NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????