bölüm 1 neden soldurur gülleri

6.8K 118 12
                                    

Ben dünyaya bu kadar sıkışmamıştım.

Kahverengi saçları beyaz yastığına dağılmış tombul yanaklarını ve dudakları büzüşmüş bi şekilde uyuyan Lavin annesinin aşağıdan kahvaltıya bağırmasıyla sıçradı. Beyaz ellerini yumuşak yatağa bastırıp hafifçe doğruldu. Ardından erin bi nefes alıp "geliyorum" diye bağırdı. ayaklarını saran beyaz çoraplarıyla lavaboya doğru adımladı. Annesi ve babası okullar kapanmadan önce uzun bi tatile çıkma kararı almışlardı. Ablasıyla evde yanlız kalacak olan Lavin anneleri adına bu karara sevinmişti.

Merdiven basamaklarından acelesiz inip Mutfağa doğru adımladı. Babası ve ablası kahvaltıya çoktan başlamışken annesi çayları koyuyordu.

"Afiyet olsun, yardım edicek bişey varmı anne"

"Yok kuzu otur sen geliyorum bende şimdi"

Kafasını sallayıp sandalyesine oturdu. ablası Aylin kahvaltısını bitirip annesine ve babasına sulu birer öpücük koyup çıkarken
Lavin kahvaltısına yeni başlamıştı. Ablası şu sıralar yeni sevgilisiyle meşgul olduğu için ona zaman ayırmıyodu gerçi normalde de ayırmıyodu fakat şu birkaç haftadır eve çok geç geliyordu. Sarı saçları ve ela gözleriyle
Dikkat çekici bir kızdı. Lavinin aksine 170 boyuyla manken gibi duruyordu. Okulun popüler kötü kızlarından biriydi. herkese kötü davranır kimsenin düşüncesini gururunu ve fikrini umursamaz kendi tayfasıyla okuldaki diğer tayfa olan Mirayın tayfasına kafa tutar sürekli kavga çıkardı. bu kavgalardan Lavinde nasibini almıştı. Zaten narin olan bünyesi dört hastalıkla daha da narinleşmişti.
kalp yetmezliği,aritmiler "kalp ritim bozukluğu" astım ve Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı onu oldukça yıpratıyordu. Şuan 18 yaşında olan lavin ablasıyla arasında iki yaş olmasına rağmen aynı okuldaydı. Aylin 20 yaşında olsa da iki yıl 12 sınıfta kalmıştı. dersleri fazlasıyla boşladığı için devamlı kalıyordu.

Geçen yarım saatin sonunda annesine ve babasına veda etmiş kitap okumak için odasına çıkmıştı. okuduğu kitabı bitirip saate baktı.saat 15:30 olmuştu titrek bi nefes alıp ilaçlarını içti ardından yatakdan kalkıp banyoya doğru adımladı. Küveti sıcak su ile doldurup vişneli duş jelini döktü. Ardından üstünde ki eşofmanları ve iç çamaşırlarını çıkarıp narin vücudunu sıcak suyun içine bıraktı. Aklına düşen sima ile küçük dudaklarında bi tebessüm oluştu. platoniği vardı. 3 yıldır birine bağlı kalmak sadakatten mi sevgiden mıdır bilinmez lâkin fazlasıyla bağlıydı ona. İki yıl boyunca kimseye söylememiş iki yılın sonunda yakın arkadaşları olan Funda ve Alyaya söylemişti. Kendisinden 5 yaş büyük olan Hanzar alaz 23 yaşında uyuşturucu bağımlısı kendinden bi haber beladan kurtulmayan bi tipti. onun hakkında tek bildiği bunlardı. sadece bi kere görmüştü lakin gözlerinden soluk teninden mor göz altlarından anlamak zor değildi. tek başına onu aramıştı yıllarca lakin bulamamıştı. Hanzarın da ondan haberi yoktu zaten.
Islak kirpilerini kıpraştırıp titrek bi nefesle banyodan çıktı. Üstüne geçirdiği beyaz iç çamaşırları ve beyaz elbisesiyle masasından resim malzemelerini alıp yatağına oturdu. Onu aklında kaldığı kadarıyla çizmeye başladı.

**

Kapanan kapıyla irkilip yaptığı resme baktı. Ardından yatakdan ayaklarını sarkıp odadan çıkıp yavaşca merdivenleri inmeye başladı. basamakları bitirdiğinde salondan gelen seslerle kaşlarını çattı. salona doğru yürüyüp kapıdan içeri baktı. Gördüğü manzarayla hem şaşkınlık hem utanç yaşan Lavin koşarak merdivenlerden çıkmaya başladı fakat merdivenden düşen telefonu ve çıkan bataryası onu durdurdu. Hızla telefonu alıp ablasına ve öpüşen sevgilisine bağırdı "özür dilerim devam edin lütfen.. yani şey devam edebilirsiniz"
Aylin Lavinin sesiyle kaşlarını çatarken Hanzar gelen sesle dudaklarını kıvırdı. Aylini koltuğun yan tarafını atıp dudaklarını sildi ardından ayağa kalkıp çıkışa doğru yürüdü. Aylin Lavine sinirlenirken Lavin çoktan odasına çıkmış yaptığı resmi inceliyodu.

Aylin Lavinin bi platonik olduğu biliyordu.
Aptal kardeşi söylemesede belli ediyordu. lâkin onu Hanzara yedirmezdi hem zaten Hanzar da iki güne ölcek olan hasta bi kızla uğraşmak istemezdi. Gerçi Lavin olmasa hasta olan şuan Kendi olacaktı.ama nankördü işte.

Kendisi 3 yaşındayken kalbindeki delik nedeniyle tedavi altına alınmıştı, doktorlar bir yıl boyunca ona Uygun kalp aramışlardı lâkin bulamamışlardı. babası Tibet bey uzun uğraşlar sonucu Amerikada alanında uzman bir doktor bulmuştu. Lâkin doktor kardeşi olması Aylin açısından oldukça iyi olabileceğini söylemişti. anne ve babası ayline bir kardeş yapmış 3 yıl sonra da kardeşlerin kalbini değiştirmişlerdi. Yani anne ve babası öyle sanıyordu.
Aylin bunun için pişman olmasada anne ve babası Lavini ne zaman nefessiz görse oldukça pişman oluyolardı.
bi kızlarını kurtarma derdine diğer kızlarını uçuruma atmışlardı.

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin