Bir sonbahar yağmuru gibi yağıyor aşkın üzerime,bir sonbahar esintisi sanki sesin kulaklarımda.🍂⚕⚕⚕⚕⚕⚕🌙🍷
"abi kalk şu telefona cevap ver uyuyamıyorum" abim yataktan kalkıp telefona cevap vermediği için görev bana düşmüştü söylenerek yataktan kalktım ."ya slakmidir nedir sabahın köründe ariyo seni"
Telefonu aldım telefon numarası kayıtlı değildi."al şunu aç telefon numarısı kayıtlı değil" gözünü devirerek yatağa oturdumuşdu abim. emindim bağirip çagiricagına arıyan kişiye .çünkü abim sabahları uyandırılmakatan nefret ederdi.
"Kimsin oç sabahın köründe ariyosun haberin varmı senin saaten"
"Ah üzgünüm namjoon"Genç adam duydugu sesle gözlerini kocaman açıp ayağa kalkmıştı heyecanlı bı şekilde "JİN sen sen geldinmi koredemisin" genç adam okadar mutlu olmuşduki Taehyung bile uyku sersemligi ile onu izlerken anlmsiz bı şekilde sırıtmışdı .
"Evt geldim bende buluşalım diyicektim eğer müsagitsen?"
" Ahh nerdesin hemen geliyorum "
"Bizimki parktayım"
"Hemen geliyorum"
koşarak dolaba yöneldi genç adam tişort giyerken bi yandanda pantolonunu giymeye çalışıyordu tam bi aptaldı .
Taehyung abisini bu haline gülerek abisinin bı yandanda nereye gittiğini merak ediyordu "kimiş abi niye bukadar heycanlandın yoksa sevgilinimi hihihi"
Namjoon gözünü devirerek "senle uğraşamam şuan.gelince anlatırım ben gidiyorum bay"
"Bay"⚕⚕⚕⚕⚕⚕⚕⚕⚕
Genç adam parkta yürürken ağaçtan dökülen yaprakları izlerken bi yandanda sonbaharın güzel havasını cigerlerine kadar soluyodu .
Özlemişdi buralrı çok özlemişti.
Parkta yürürken yaşadığı anılar tekrar canlanıyodu gözünün önünde .
Genç adam tebessüm ederek banka oturdu heryeri izliyodu ağaçlardan dökülen yaprakları insanları köpekleri gökyüzünü genç adam Kore'nin insanlarını bile özlemişdi. Gelmeyeli okadar güzeleşmişdiki buralar göz kamaşraşdiryodu.⚕
Banka oturarak gölü izleyen genç adamı bulması zor olmamıştı .
genç adam herzamanki banka oturmuşdu ."Jin " genç adam duydugu sesle kafasın kaldırdı ve kocaman bir gülüş belirdi yüzünde ayağa kalktı ve kocaman sarıldılar yıların özlemiyle . Birbirlerini okadar özlemiş olmalılar ki yarım saate yakın sariyolardı (yok artık djjsheheh)artık ayrılıp.
Banka oturdular okadar konuşucakları şey vardiki yılardır konuşamadıkları şeyler vardı birbirlerini okdar özlemişlerdiki her konu başka bir konuyu açıyodu saatler dk lar birbirine girmişdi ikiside üşüdüklerini hisedince kalkmaya karar verdiler.
"Sen nerde kalicaksin "
" Şurada bir otelde kalırım merak etme ev tutum sadece Almanya'dan ev eşyaları gelene kadar kalicam otelde"
"Ne oteli saçmalama bize geliceksin itiraz etme"
"Ya hem kardeşin varmış rahatsi-"
"Şaçmalama tam tersine sevinir hem senle tanışmış olur "
"Ah~peki otele gidip valizimi alalim ozaman"⚕⚕⚕⚕⚕⚕⚕
"Kalkk "
"Ne be git yat"
"Misafirimiz var hadi kalk kahvaltı hazır "
"Ne misafiri ya yoksa kizmi kaçırdın ondanmı yoksa ! evden hızlıca çıktın ha"
"Saçmalama Almanya'dan arkadaşım geldi sana bahsetmiştim ya jin varya o geldi"
"Daşak geçme benle hani kimseyle görüşmüyordu o arkadaşın "
"Sus duyucak kendine gelmiş çok iyi olmuş sakın yanında o olaylardan bahsetme. ben gidiyorum içeriye sende kalk gel"
Demesiyle abisinin şaka yapmadığını anlamışdı göz devirerek yataktan kalktı elini yüzünü yikiyarak selam vermek için yanlarına giti .
Yanlarına gitiginde tahmin etiginde daha farklı biri çikmışdı . onu görünce abisini. anlatikları aklına gelmiş ve üzülmüşdu jine
"Merhaba ben kim Taehyung"
"Bende Jin demek meşhur Taehyung sensin abin bana senden Eskiden çok bahsederdi büyümüşsün yakışıklı olmuşsun fotoğraflarda küçüktün daha "
Demesiyle Taehyung abisine baktı ergenlik fotoğraflarını göstermemesini umuyodu içinden Taehyung "ah~ teşekürler sizde çok yakışıklısın " ne ne diyordum ben bu nebiçim bı cümle ahh"aptalmisin Taehyung bu nebiçim bi cümle hahahhah"abimin gülmesiyle igce unatmısdim" " sorun değil ola bilir sen abine bakma herzamanki namjoon işde " diyip göz kırptı.'haklıydı'.⚕⚕⚕⚕⚕⚕
Evt biliyorum yazım hatalarim çok ama cahilime verin. aslında silicektim çok az okundugu için ama devam ediyim dedim.
Ben bikere daha taejin fic yazmişdim az okundu diye silmisdim ama bu daha az okundu keşke silmeseydim .
Neyse taejini sevin bay💜
Onlar birbirine ben onlara aşığım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonbahar|taejin|
FantasyTıpkı"dört mevsim "gibidir insan... Gülerken"yaza"... Severken"ilkbahara" Soğurken"kışa" Hayalleri yıkılırken... "Sonbahara" benzer...🍂🍁🍃