Imi era ciudat sa-i zic Te iubesc chiar lui Louis, dar sigur ma pot obijnuii cu asta.
Lou inca ma tinea strans, in timp ce eu ma linisteam.
- Sper ca stii ce inseamna asta?! mi-a soptit la ureche.
-Sincer...nu!
-De azi inainte nu te voi lasa sa devii a namanui, esti numa amea si voi fi mereu alaturi de tine! Mereu! Daca cineva incearca sa-ti faca rau, atunci il omor! cuvintele lui m-au speriat umpic, dar sper ca sunt doar vorbe pe care le va demonstra in timp.
-Nu stiu ce sa zic.Esti tare dulce, doar ca eu nu sunt genul care sa se deschida foarte repede...nu ma intelege gresit! si eu te iubesc! numa ca nu stiu cum sa-mi exprim sentimentele...si...
-E ok! nu te stresa iubire, avem tot timpul la dispozitie ca sa ne cunoastem mai bine si nu te fortez la nimic! cand vei fi pregatita imi vei spune, ma refere la ambele intelesuri ;)
-Ambele?!!? Louis!!! nu strica momentul! si daca vrei sa stii sunt mai pregatita si gata pentru ce vrei tu, decat partea cu exprimatul sentimentelor!
-Nu mai spune! imi place ce aud! si-a luat bratele din jurul meu si iar ma intins pe pat, de data asta lasandu-l sa ma sarute.Din senini, Louis si-a ridicat capul,m-a analizat bine apoi cu un zambet pervers a continuat sa ma sarute, de data asta incercand sa scape de tricoul meu.
-Hey!!! nici chiar asa se repede! l-am avertizat prinzandu-i mana
-Ughh!! bine...dar macar...
-Nu, nimic! Inca!
-Tu stii! esti sigura?
-DA!
-Bine! dar daca cumva te razgandesti...eu...
-LOUIS!!! NUUUU ! nici nu am terminat bine propozitia, ca usa s-a deschis si un Harry nervos a intrat valvartej.
S-a uitat in jur si cu viteza luminii a sarit pe Lou, luandu-l de pe mine, ajungand amandoi pe jos.
Harry a inceput sal bata si sa urle la Lou, dar acesta nu s-a lasat, astfel cei doi baieti se bateau, acum intr-o balta de sange.
Stateam socata in pat, uitandu-ma la cei doi baieti, pe care ii iubesc, urland la ei si nestiind ce sa fac.Covorul alb se facu rosu, iar fetele celor doi devenisera violete.
-Harry termina!!! Louis!!!!! ce dracu faceti?! ati inebunit?!!?!!!!!!
-Ce naiba ai cautat pe Zoe?! las-o in pace, criminalule!
-Nu sunt criminal! si de azi Zoe imi apartine! date jos de pe mine,fraiere!!!
-Nu te las pana nu imi zici de ce mi-ai omorat cel mai bun prieten!? am crezut ca ne-am inteles! dar vad ca tie nimica nu ti sfant!
-Joe? de el e vorba? imi pare rau dar nu mi-a platit la timp, si stii politica asociatiei mele!
-Totusi nu trebuia sa-l fi omorat! Era cel mai bun prieten si ii mai trebuia doar 24 de ore ca sa-ti aduca banii...ai mai si vorbit cu mine....CUM AI PUTUT FACE UNA CA ASTA? Harry devenea din ce in ce mai nervos si de neoprit.
-Pai imi pare rau...chiar foarte rau dar nu eu personal l-am omorat...nu eu aveam pistolul...daca vrei sa te razbuni du-te la Max...el a facut-o...
-Dar tu ai dat ordin!!!! TE OMOR!
In acel moment Harry l-a trantit pe Louis de peretele camerei mele acesta spargandu-se usor si ranindu-l pe Lou.
Nu stiam ca sa fac.Joe,cine e el? Pistol? Asociatie? Louis,ordin,Harry,il omoara? Max?! CE DRACU?!
Pana sa imi dau seama ce se petrece aici am auzit un sunet cunoscut,prea cunoscut si mortal.Harry isi scoase pistolul si trase in aer ca sa vada daca Louis mai reactioneaza.
CITEȘTI
Scars
Teen FictionDe cand era mica, a fost inconjurata de oameni drogati, beti si violenti care i-au distrus familia. Zoe este o fata cu un trecut destul de dureros si greu , dar Harry o ajuta sa treaca peste, fiindca o iubeste. Ea se indragosteste de Louis, cel mai...