5. rész

380 22 0
                                    




Körülbelül fél óra alatt kipakololtak. Az ikerpár 3 felsőssel volt összevonva egy szobában. Természetesen egymás mellett aludtak, így volt baj.

-Vidd már innen a bőröndödet! -szólt rá dühösen Anna Anasztáziára

-Nem zavar, hogy én alszok ott?! -kérdezte az ikre

-Ott én fogok aludni! Menj innen.

-Én fogom. Én döntöm el, én születtem előbb.

-És? Nem az számít! Menj arrébb! -lökte meg Anit, aki Márkra esett, aki éppen arra járkált

-Hölgyeim! -jött be -mi ez a vitatkozás?

-Nem hagy békén! -fonta össze a karját Anna

-Mért nem alszotok egy ágyban? -ajánlotta fel, mire egyszerre mondták, hogy „Normális vagy?!" -Oké, csak felajánlottam. Mi lenne, ha Anna aludna bent? szerintem kint jobb.

-Jó oké. Alszok kint. Remélem boldog vagy! -nézett Ani gúnyosan a lányra, majd kiment.

-Köszönöm -nézett lefelé- köszönöm, hogy rá tudtad venni Anasztáziát.

-Semmiség -mosolygott Márk rá, mire Anna elvörösödött. -Jössz? Mindjárt indulni kell a városba.

-Igen -ment ki vele a házból. Addigra a többiek, már gyülekeztek, és Rácz tanár úr elindult. Mindenki a csoportjával ment. Ám Anna halkan Bokához húzódott.

-Szia- suttogta

- Szia- mosolyodott el János, majd Ani összefonta a karját.

-Rácz tanár úr! -szólongatta- Anna idejött, és nem a csoportjával van!

-Anna azonnal menj vissza! -nézett rá a tanár

-De...- kezdte el, de közbevágott

-Semmi de!

-Oké- ment vissza lehajtott fejjel.

-Ne szökj el- simogatta meg az arcát Márk.

-Ez a nyomorék Anasztázia miatt van. De vissza fogja kapni, az biztos! - dühöngött Anna

-Nyugodj meg. Úgyis mi fogunk győzni a versenyen- mosolygott.

-Ez igaz- vigyorodott el.

A városban kb. 2 órát töltöttek. Szép kis hely Zamárdi. Amikor megérkeztek, mindenki az ebédlőbe sietett. Leültek, a helyükre, és enni kezdtek. Anna egész végig durcizott, és csak Bokára tudott gondolni. Nagyon szeretett volna vele eltölteni időt, de nem lehetett. Eközben Anasztáziáék csöndben ültek, és ettek, majd János megtörte a csendet.

-Muszáj volt szólni a tanárnak?- nézett Anira

-Igen muszáj volt.- nézett rá

-Nagyon bunkó voltál vele.

-Igen? Mintha te nem lennél mással!-öntötte le vízzel és kivitte a kaját majd elment. Mindenki elkerekedett szemmel nézte az Orlando Bloom csapatot.

A szétválasztott ikrek (PUF)Where stories live. Discover now