-Cedryk! Vino! Te cheama Majestatea Sa , Lucifer! Cam asta aud de vreo zece minute...daca tata insista asa de mult...trebuie sa fie ceva important. Asa ca hotarasc sa ma ridic din pat si merg alene spre baie unde am de gand sa imi fac un dus revigorant,pentru ca sunt mort de somn...aseara am avut ceva treaba alaturi de o roscata focoasa care probabil a trezit tot castelul cu gemetele ei de vaca in calduri,dar s-a meritat pentru o noapte.Cu toate ca prefer fetele de la suprafata,nu poti refuza o partida cu vreo demonita buna.Aici,in regatul lui Lucifer,mi-am construit o reputatie de player,preferand doar aventurile de o noapte fara implicari emotionale,iar tarfele care imi trec prin pat stiu foarte bine asta. Cel putin jumatate din fetele din regat au fost dornice sa imi satisfaca poftele carnale,sperand ca intr-un final ma voi indragosti de ele. Dar nimeni nu intelege ca nu s-a nascut femeie care sa ma fascineze si care sa ma faca sa imi calc pe orgoliul masculin pentru ea. E clar !Lipsa de somn ma face sa aberez serios. Inca putin si ma gandeam la casatorie si la plozi. Trebuie sa incetez sa vorbesc cu mine insumi,asa ca ma indrept cascand spre oglinda,unde aproape fac infarct la vederea parului meu care arata ca un veritabil cuib de randunele,asa ca sa inceapa misiunea aranjatul.Pun placa in priza si o las la incalzit cat timp incerc sa imi descalcesc parul. Dupa ce mi-am aranjat parul,imi pun pe mine o pereche de jeans negrii si un tricou albastru . Aproape imi rup gatul incercand sa ma incalt cu bocancii mei mergand spre usa.
Mergand pe coridoarele interminabile imi aprind o tigare,incalcand prima regula a acestui castel. Daca tata nu fumeaza,asta nu inseamna ca eu nu trebuie sa o fac. Am ajuns in fata usii de la biroul lui papa ,unde intru fara sa bat si cu tigara in mana.
-Se pare ca nu te-am invatat bunele mainere... Parca fumatul era interzis la mine in regat! imi sise pe un ton ironic , devenind brusc serios .
-Daca nici fiul regelui nu incalca regulile,atunci cine?
-Atunci ai face bine sa fii si tu un copil model,pentru ca esti viitorul mostenitor si va trebui sa fii un exemplu bun de urmat pentru toti demonii de aici. In loc sa faci pe copilul rebel si sa fugi dupa curve,ar trebui sa te interesezi de politica regatului. Cand a fost ultima sedinta la care ai participat?
Deja a intrecut toate limitele ! De cand isi permite tata sa urle la mine?
-Ai fost de acord sa fiu comandant al lotului regal de lupta ! Nu ma bag in politica ta !
-Am acceptat asta la inceput ,Cedryk! Ai crescut si am asteptari mai mari de la tine !
-Pai asteapta! Am spus eu ceva?
- Cedryk!! Nu te-am chemat ca nu imi statea bine fara nervi..te-am chemat sa iti spun ca de maine vom locui cu ingerii !
-Cum se poate asa ceva? Mai devreme spuneai ca vrei sa particip si eu la hotararile luate pentru regat,iar tu ai luat decizia asta de capul tau !!!De secole suntem in razboi cu acele creaturi spalacite si tu vrei sa le aduci aici?
-Nu inteleg de ce te agiti asa?Nu stii de conflictul cu lincatropii care s-au inmultit pese masura?Aceeasi problema o au si ingerii...asa ca am semnat un armistitiu valabil pana la inlaturarea lincatropilor!
-Asa ceva nu este posibil! Sa nu mai ai pretentia sa te respect pe tine si regulile tale idioate,daca tu nu respecti populatia de demoni de aici !
Inca am ramas socat de ce avea de gand sa faca tata si imi dau seama ca e o decizie cat se poate de serioasa,avand in vedera ca toata lumea pare sa stie,pana si personalul.
CITEȘTI
Si demonii au inima
General FictionIsi imagineaza cineva o viata fara iubire? Dar o eternitate? E vreo diferenta intre un inger decazut,singur,ranit,care isi construieste de secole un zid de aroganta si incapatanare pentru a-si proteja inima mult prea ranita, si un inger din parad...