Prov Yura
Η Yerin έφυγε άρον άρον με τον Chanyeol.. Πρέπει να μάθω τι έγινε.. Καθόμουν και σκεφτόμουν μέχρι που με πλησίασε ο Kai..
K-"Εισαι καλά?" ειπε και εκείνη την στιγμή το βλέμμα του Baekhyun ήταν πλέον σε εμένα και στον Kai..
Yu-"Ναι μια χαρά.. Συγχώρεσε με λίγο.." είπα αφού είδα τον Baekhyun να κατευθύνετε προς τα πάνω.. Ανέβηκα και τον πλησίασα..
Bh-"Τι θες? Πήγενε στον Kai.. Τι ζήτησα από εσένα? Να μου πεις την αλήθεια.. Αλλά δεν μπόρεσες.."
Yu-"Άκου.. Ο Kai με πλησίασε είδες να έκανα κάτι? Πες μου? Είδες? " είπα και τον πλησίασε αρκετά
Bh-"Θα μπορούσες να είσαι έστω και λίγο αληθινή.." ειπε με έσπρωξε και έφυγε..
Bh-"Sehun φεύγω ρε.. Και πάλι χρονια πολλά και πολύχρονος.."
Se-"Οκευ καληνύχτα" άκουσα και ύστερα χτύπησε την πόρτα με δύναμη.. Τι έκανα?Κατέβηκα κάτω και έμεινα λίγο ακόμη..
Se-"Όλα καλά? Τι έγινε? Γιατί έφυγε έτσι ο Baekhyun?" ειπε και ήμουν έτοιμη να κλάψω τότε ο Sehun με αγκάλιασε..
Prov Sehun
Ο Baekhyun έφυγε αρκετά νευριασμενος.. Κάτι έγινε με την Yura σίγουρα..
Se-"Όλα καλά? Τι έγινε? Γιατί έφυγε έτσι ο Baekhyun?" είπα αλλά δεν πήρα απάντηση.. Είδα μόνο τα μάτια της που είχαν ήδη δακρύσει.. Δεν είχα πάρα μόνο να την αγκαλιάσω..
Yu-"Ξέρεις που πήγε ο Baekhyun?"
Se-"Όχι δεν μου είπε τίποτα"
Yu-"Έγινε παρεξήγηση.. Δεν με άφησε να του εξηγήσω "
Se-"Έτσι είναι.. Θα του περάσει.. Θα πιει και θα του περάσει.." είπα καθώς σκεφτόμουν που μπορεί να έχει πάει..Prov Chanyeol
Είμαι στο σπίτι της Yerin και είμαστε αγκαλιά.. Δεν μου είπε τίποτα στον δρόμο.. Ούτε καν που μου εξήγησε γιατί φύγαμε.. Την είχε πάρει ο ύπνος πάνω μου μέχρι που τα κουδούνια άρχισαν να βαράνε σαν τρελά.. Τότε η Yerin ξύπνησε
Ye-'Τι έγινε? Ποιος είναι? "
Ch-" Δεν ξέρω ηρεμισε πάω να ανοίξω " είπα και αυτό έκανα.. Ήταν ο Baekhyun.. Ήταν πιωμένος και έκλαιγε..
Ch-" Πέρασε μέσα.. Τι έγινε? "
Bh-" ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? ΕΓΏ ΦΤΑΊΩ ΕΓΩ ΕΊΜΑΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ.. " ειπε φωνάζοντας
Ch-" Μην φωνάζεις.. Ηρεμισε λιγοο"
Bh-" ΔΕΝ ΘΕΛΩΩ"
Ch-"Που είναι η Yura? "
Bh-" Η Yura?.. Τι δουλειά έχει μαζί μουυ? Εγώ δεν είμαι για εκείνη.." ειπε και άρχισε πάλι να κλαίει...
Ye-" Έλα τώρα μην στεναχωριέσαι.. Σίγουρα παρεξήγηση εγινεε"
Bh-"Άσε μωρέ.. Παρεξήγηση... " ειπε και άρχισε να τραγουδαει..
Bh-"ΠΑΡΕΞΉΓΗΣΗ ΈΧΕΙ ΓΊΝΕΙ, ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΆΠΗΣΑ ΠΟΤΕΕ... "
Ye-" Ηρεμισε.. Πηγενε ξάπλωσε και τα λέμε αύριο εντάξει?"
Bh-"Γιατί σε εμεναα?" ειπε χωρίς να έχει σταματήσει να κλαίει..
Ch-" Πήγενε πάνω.. Κοιμήσου και τα λέμε αύριο οκευ?"
Bh-"Καλά.." ειπε σκουπιζοντας τα μάτια του
Ch-" Yerin πας να τον βοηθήσεις? "
Ye-" Ναι φυσικα"Prov Yerin
Ο Baekhyun είναι πολύ χάλια.. Άρε Yura..
Bh-" Yerin.."
Ye-"Πες μουυ"
Bh-"Αν είναι να αγαπήσεις κάποιον στην ζωή σου αγάπησε τον πραγματικά.. Μην παίξεις και μην του δώσεις ελπίδες.. Θα είναι χειρότερα.. " μου είπε και τον πήρε ο ύπνος.. Που να ήξερε..
Κατέβηκα κάτωYe-"Τι θα κάνουμε?"
Ch-"Δεν ξέρω.. Την αγαπάει.. "
Ye-"Ναι.. Ξέρεις τι μου είπε? "
Ch-" Τι? "
Ye-"Μου είπε να αγαπήσω κάποιον και αν τον αγαπήσω να τον αγαπήσω πραγματικά.. Να μην παιξω μαζί του και να μην του δώσω ελπίδες.. Θα είναι χειρότερα.. Έτσι μου είπε "
Ch-" Έχει δίκιο.. Ξέρω ποιον σκέφτηκες.. "
Ye-" Μην το κουράζουμε τωρα"
Ch-"Τον Sehun.. Αλλά ξέρεις.. Είμαι πολύ χαρούμενος.. "
Ye-" Για πιο πράγμα? "
Ch-" Για τον φίλο μου.. Είναι τυχερός που τον αγαπάει μια κοπέλα σαν και εσένα.. Πολύ τυχερός.. "
Ye-" Σε παρακαλώ" είπα και με αγκάλιασε.. Δεν ξέρω τι γίνετε τώρα...Παρτ 17.. Και ακόμη να πιστέψω πως έχω γράψει ένα τόσο" μεγάλο" βιβλίο (δεν γίνετε συχνα😂) καλή αναγνωση.. Σας αφήνω σε αγωνία I knoww υπομονή επόμενο παρτ αύριο φιλιαα🌸💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Friendzone 1[Η Αρχή]
Fanfic- Αντε σε αυτήν - Εγώ εσένα θέλω - Δεν βαρέθηκες να λες ψέματα? - Δεν λέω ψέματα άκουσε με γαμωτο 4# με το hashtag sehun 2020/11/30 στην κατηγορια fanfiction