Part 6.

82 9 5
                                    

Jimin szemszöge

Végre ki értük a házambol és meg is indultunk Namjoonhoz. Nagyon nagy és kínos csend volt miközben sétáltunk aztán végre Jungkook meg törte ezt a csendet.

-amit tegnap kérdeztem sok érdést..... Arra kapni fogok válaszokat valaha? Mert szeretnérek egy kicsit jobban meg ismerni és válaszok nélkül nem nagyon fog sikerülni - vakarja zavarában a tarkoját és egy kisebb mosollyal próbál rá venni hogy válaszoljak.

-bocsi de nem pontosan emlékszek arra a sok kérdésre de ha el mondod egyesével talán egy párra válaszolok- nevettem el magam. Mire bólintott és neki álta a faggatásnak.

-mivel is kezdjem hmmmm.... Miöta élsz itt? - vakardatta állát és közben el mosolyodott.

-pontosan három éve következö? - mosolyogtam rá.

-kedvenc szín?

-nincs kedvencem mindet szeretem

-egyedül álló vagy?

-igen..

-volt már kapcsolatod vagy az az örök szingli féle vagy?

-nem még nem volt kapcsolatom mert nem engedem nagyon közel magamhoz az embereket és egyszer szeretnék majd amikor meg találom az igazit - vettem egy mély levedöt - kövi?

-ömm.. Egyke vagy?

-igen sajnos

-és... A szüleiddel tartós a kapcsolatot?

Itt le hajtottam a fejem és vettem még egy mély levedöt hogy fel készüljek lelkileg. - a.... A szüleim... Három éve egy autó balesetben elhunytak- éreztem hogy le folyik az arcomon egy cseppnyi könny.

-na-nagyon - sa-saj-nálom ne-nem tudtam bocsánat - hajtotta le a fejét

-ááá ne sajnáld ami meg történt az meg történt nem változtatok a multon. De attól még mindig nehéz eröl beszélni- eröltettem egy kis hamis mosolyt a számra

-akkor erröl a témáról nem foglak kérdezgetni-bolintottam és még folytatta a kérdéseket.

-és még nem is voltál szerelmes? Vagy valaki valot már szerelmet mert te a kinézeteddel bárkit meg kaphatnál-pirult el egy kicsit de azt hitte hogy nem vettél észte.

-nem igazán táplálta senki után érzéseket az évek alatt és volt olyan hogy szerelmet váltottak nekem de kedvesen el utasította öket ja és köszönöm ez utolsok boknak veszem - és én is egy picit el pirult de ö ezt nem vette észre hála annak a jó égnek.

-és szoktak becézni valaminek? Ja és hogy én becézhetleke? ennyi lenne mára a kérdésem tölled - jelentett ki magabiztosan.

-hát.. Szoktak becézgetni pl Chim-nek vagy Chimchim-nek vagy Törpének amit utálok meg Mochinak meg.... Sok mindennek - számoldattam ujaimon. - választhatsz szint mindre szoktam halagatni

-akkor legyél.... Mondjuk Jiminie az jó? Vagy ha nem tetszik szólj és tarálok ki mást - mosolygott mint egy kis gyerek - nekem is taláj ki valamit kérlek - nézett rám boci szemekkel ami kifejezetten aranyos volt.

-az jó lesz.. te meg legyél öm... - vakargattam meg államat- kook? Vagy ami neked tetszik hogy hívjalak?

-szerintem az jó lesz nekem... senki nem hív így - meg kellet álnink mert shine dolgot intézett -egyébként te is kérdezhetsz de ha szeretnéd mesélek én - villantott ki nyuszi fogait amin muszály volt kuncognom egyet.

-mesélj inkább nem szeretek kérdezgetni -ráztam meg fejemet mire bólintott egyet.

-jó szóval hol is kezdjem hmm nem rég költötem ide az állás ajánlat miatt amit meg is kaptam amit már le szürhettél.... Kedvenc szinem a piros és a fekete nem tartom a kapcsolatot a szüleimmel egyedül álló vagyok van egy húgom akivel néha beszélgetek voltak már kapcsolataim de nem volt az egyik se az igazi meleg vagyok szeretem a kutyákat de inkább macskás vagyok a legtöbb kapcsolatomba én voltam a domináns fél félek attól hogy egyedül halok meg..... Szeretem a gyerekeket az ideálom alacsonyabb nálam és nem izmosabb mint és ja kábé ennyi - egy kicsit le sokkoltam amikor még halottam hogy meleg bisztos kamu csak viccel nem nézném ki belölle. - ja igen és még az akartam még kérdezni hogy mitöl félsz és hogy milyen nemhez vonzodsz de a másodikra nem muszály válaszolnod ha nem szeretnéd nem elrötetem- meg rázta a fejét és kérdöen nézett rám én meg szóhoz nem jutottam erre a hirtelen kérdésre és csak merdetem magam elé és láttam hogy egy kicsit megijedt a látványtol - valami roszzat montam?

-jaaa nem csak ez így egy kicsit hirtelen volt- nevettem fel.

-bocsi - nevetett fel ö is.

- félek attol hogy csalodnak bennem és hogy nem élégednek meg a munkámmal meg hogy nem felelek meg az elvárásoknak...... Ja és félek a nem természetes haláltol- vakargattam meg a tarokomat és bele turtam hajam - és én is meleg vagyok szóval nem ítélték el hogy te is az vagy de amúgy nem néztem volna ki belöled hogy az vagy - nevettem el magam és egy kis idöre be ált az a kínos csend de éppen oda értünk Namjoonhoz szóval el köszöntünk egymástol és indultam az orvoshoz és vártam a soromra.

#....#

-jó napot köszönöm hogy fogadott -köszöntem handosan


-jó napot uram miben segithetek - vette fel kesztyüjét.

-hát szóval shine nem eszik mostanába rendesen és aggódok ért meg egy kicsit már idös is- simogatta meg kutyámat

- jó akkor kérem tegye fel az asztalára meg szeretném vizsgálni - tettél amit mondott és fel tettem az asztalra. Egy pár percig vizsgálatta meg nézte a fogait és a, gyomrát is meg tapogatta. Aztán fél nézett rám láttam hogy nem fog jót mondani.

-sajnálom uram de a kutyáját el kell altatnunk nagyon nagy fájdalmai vannak egy kisebb rosszindulatú tumor miatt nagyon sajnálom - egy világ tört össze bennem amikor meg tudtam és egy könny csepp is ki csordult és csak bolintani tudtam mert ha meg szolgáltam volna tudtam hogy el bögtem volna magam. Jött egy növé és hozott egy inkecios tüt én meg oda mentem a kutyánhoz hogy utoljára megöleljem és el köszönhessek tölle. Be is atták neki az altatót és ott simogatta könnyes szemekkel míg el nem aludt és le ált a légzése nem bírtam tovább nézni oda mentem az orvoshoz és meg köszöntem hogy segített neki és hogy mostmár jobb helyre került. És azzonal ki mentem az épületből és le ültem a lépcsöre és gondolkodtam hogy most mi lesz velem nem maradt senki és el sírtam magam. Fel hívtam Namjoont hogy hagy kérjek egy hét szabatságot hogy ki tudjam magamat pihenni a történtek miatt. Arcomrol folyó könnyekkel mentem haza nem érdekelt hogy meg néznek vagy hogy ki beszélnek csak haza akartam érni és le  nyugodni......

Ez a rész is ennyi lesz mára majd hozom nem. Sokára a kövi részt sziasztok pusza❤️❤️💓♥️💓❤️❤️

1018 szó

Lonely Pictures (Jikook) [szünetel] Where stories live. Discover now