Önizleme

434 32 29
                                    


Çocukken ağladığımızda,moralimiz bozuk olduğunda  ve ya birisine küs olduğumuzda küçük şeylerle hemencecik mutlu olurduk.
Şimdi ise büyüdük oysaki büyümenin güzel olduğunu söylerler hep büyüyünce daha çok şey öğreneceksin derler
Ama büyümek bazen hiç güzel değil her yaşın arttıkça omuzlarına bir yük daha koyuluyor sanki
Sorumlulukların artıyor onlarla uğraşayım derken kendimizi unutuyoruz. Başkalarının dertlerini dinlerken ve ya ortak olurken hep kendi dertlerimiz sıkıntılarımız ikinci plan'a atılıyor ve uzun bir süre orada kalıyor.
Ama büyümek bir yandan da güzel geliyor kulağa aşık oluyorsun büyüdüğünde hayallerini gerçekleştiriyorsun diğer yarını hayat arkadaşını buluyorsun. Mutlu oluyorsun onunla onunla yaşayıp onunla öğreniyorsun herşeyi onunla tamamlıyorsun kendini...
Nefes o, zamanı bekliyordu diğer yarının gelmesini bekliyordu.





Bunları  düşünürken evde bunalmıştı Nefes camdan dışarıya baktığında havanın daha kararmadığını farketti. Odasından çıkarak aşağıya indi. Mutfakta yemek hazırlayan annesine "Ben biraz dolaşıp geleceğim anne"diyerek annesinin cevabını beklemeden kapının önüne geldi. Ayakkabılarını giyinerek kapşonlu hırkasını üzerine geçirdi. Her zaman olduğu gibi bu gün de yağmurlu ve rüzgarlı bir Sürmene havası vardı.
Evlerinin bahçesinden çıkarak yürümeye başladı.
Düşüne düşüne kaç saat yürümüştü farkında bile değildi. Etrafına baktığında kapkaranlık bir ormanın içinde buldu kendisini.
İyi de Nefes buraya ne zaman gelmişti her zaman olduğu gibi dalgınlıkları başına bela olacaktı yine
Sol taraftan gelen şiddetli rüzgar'la hırkasını ellerinin yardımıyla kapattı.
Cebinden çıkardığı telefon'u ile ışığı açmak istese de şarjı'nın olmadığını farkettiğinde kendisine kızdı.
Yavaş yavaş geldiği yoldan ilerlerken etraftan duyduğu değişik sesler'le tüm vücudunu korku sardı.
Derin derin nefes'ler alarak koşmaya başladı Nefes
Açık saçları rüzgarda savrulurken attığı adımda kendini büyük bir çukur'un içinde buldu.
Kafasını çarptığında dayanamayarak kendini karanlığa bıraktı.  

     
   
              •Tüm Hakları Saklıdır•

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

S O N   B A K I Ş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin