Tak už bylo pozdě. Všude byli lovci vlků a já si nazbýrala 10 králíku na vydržení byla jsem zahrabaná v díře a slyšela jsem dupání lovců kteří byli nade mnou byla jsem totiž ještě zasypána hlínou ale oni dementi nevěděli že pod nima jsem já. On ten jeden lovec řek pojďte chlapy tady nic není jen chlupy ale to by ten vlk tady někde byl bude nikde venku tak jdem. Já si oddychla a říkala jsem si. Ještě že nemám mláďata. Ale najednou jsem slyšela že nějaký vlk nikoho zabil byl to řev jak prase🐺 podle mně to byl alpha vlk to už bylo totiž jasný nikdo z vlků by si na lidi netroufl. Je to skoro náš vůdce kterého nemám ráda ani on mně ale zabít mně vlastně nemůže ale mi jiný vlci ano. Když jsem byla ospalá tak jsem spala ale jen asi tak 19 minut protože zase byl nikdo v mém doupěti ale slyšela jsem uz jen jednoho a malou dírou jsem to vyděla byla tam jeden a slyšela jsem strach já vydělá jsem že se bál já ale radši zůstala dole. A najednou alpha vlk já jsem byla šťastná a zabyl lovce vylezla jsem ven a nabídla jsem alpha vlkovi 2 králíky. Pane vůdce děkuji za záchranu tady máte 2 králíky. OH děkuju vám Niko ale já to nepotřebuju já mám doma deset králíku a jednoho půl takže já vám můžu něco dát. Nene já mám taky deset králíku takže dobrý nepotřebuji🐺 on se usmál a odešel já si dala jednoho králíka a posledních 9 si zahrabla do díry kde jsem byla já.
Šla jsem spát e čekala na ráno.
AHOJ LIDI SNAD AŽ SI TO NIKDO PREČTE TAK SNAD SE MU TO LÍBÍ JE TO TAKOVÝ KRATŠÍ ALE SNAD NEVA TAK ZATÍM PAPA
ČTEŠ
Život Vlků X
AventuraNevšímej tě si tch koček na úvodu nebo nevím jestli to tam máte taky ale mělo to být původně život koček ale rozmilelala jsem si to že to bude život vlků takže papa😋