CAPITOLUL 2

6.7K 114 12
                                    

Situatie:ii ceri sa fie mai bland

Rm:❤
Incepuse sa fie mai agresiv inediat ce gemetele tale se auzeu si mai tare nu mai puteai simteai o mica dure .
N/T:Daddy m..mai in..cet.el zambeste prinzanduti mana in a lui.
R:Parca tu imi cereai sa fiu mai dur babygirl.

Jin:❤
Ar zambi cand ar auzi sa fie mai blad mereu ii zacei sa fie si mai agresiv cu tine uneori chiar implorandul sa fie agresiv,tear saruta pe frunte si tear lua in brate.
J:Scuze babygirl voi fi .

Suga:❤
Ar avea un zambet extrem de mare pe fata dar ca sa te auda cum il implori sa fie mai bland a inceput si mai tare .
Sg:Implora printesa asa cum imi place.
N/T:Te rog daddy mai incet te r..rog
Sg:Hmm poate doar putin

Jimin:❤
Ar incetini doar putin pentru ati face pe plac dar ii placea cand te auze cum gemi si mai tare asa ca facea miscari bruste ce te faceau sa tipi.
N/T:Daddy te r..rog
Jm:Scuze printesa dar vreu sa te aud cum gemi.

J-hope:❤
Ar deveni din start extrem de proctectiv cu tine pupandute pe toata fata si lundute in brate cerandusi scuze .
Jh:Off babygirl acum esti mai bine daddy vrea mai mult.

V:❤
Siar pune in evidenta zambetul lui pervers in evidenta ,niciodata nu iai zis sa fie mai bland cu tine.
V:Si daca nu vreu ,si o sa fiu si mai dur ca sati aud gemetele.

Jungkook:❤
Nici nu iar trece prin cap ca sa se opreasca ar incepe si mai agresiv si mai tare xa sa te fava sa tipi de placere stia ca te simti bine dar nici tu nu vreai sa recunosti.
Jk:Nam sa ma opresc babygirl vreu sa te aud mai tare.






Sper sa va placa capitolul acesta😏😏🔞🔞🔞

BTS reactioneza [18+] 🔞🔞🔞😏😏Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum