Felejthetetlen Karaoke~

267 18 4
                                    

-Lulu szemszöge-

Elindultunk lassan mindenki kedvenc Karaoke helyére, ami nagyjából fél óra séta a dormtól. Hiába volt sőtét, és késő mindannyian maszkba, sapkába bujtunk. Az út alatt rengeteg mindenről beszélgettünk, főképp rólam  és a lehetőségről. Mivel ez egy elég hosszú és kényes téma, nem nagyon vettük észre, hogy már a helyen vagyunk. Bementünk, elkértük a legnagyobb szobát és mindenki elhelyezkedett. Kiültem a kanapé szélére, és JB egyből leült mellém, amin kicsit meg is lepődtem. Ezek után jöhettek a csodálatos zenék covere, ami nem mindig sikerült úgy ahogy gondoltuk. Mindenki nevetésbe tört ki mikor Bambam elkezdte énekelni a Bigbang Loser-t. Elnézegettem ahogy a többiek énekelnek, vagy rappelnek. Ennek kedves Maknae vetett véget ugyanis megkérte, hogy én is énekeljek valamit. Először elleneztem az egész dolgot, de egyre többen könyörögtek, ezért belementem. A Stray Kids-My pace című zenét választottam. Rekettes hanggal kezdtem, és szinte teljes pontossággal utánoztam Changbint. Majd jött a számomra killing part. Changbin gyors rappje. Egyszerűen imádom. Emlékszem régebben nem bírtan felfogni a szöveget, mostmár ezt is majdnem pontosan tudom utánnozni. Lassan elérkezett a szám vége, én pedig leültem. Körbenéztem, és mindenki tányér nagyságú szemekkel bámult rám, mire kicsit értetlen fejet vágtam.

-Lulu-ya...-Szólalt meg Jackson.-Te... Nagyon durván jól rappelsz!-mondta teljes komoly tekintettel.

-Én...?-Mutattam mellkasomra, mire bólintott egyet.

-Köszönöm!-Könnyezett be szemem. Nálam nem volt divat az, hogy megdicsértek. Mivel Anyummal éltem, aki alapjáraton is utállt, nem volt ilyenben részem, és most meghatott ez. Imádom őket... Ők az én családom...  Velük érzem magam szabadnak!

Sziasztok! Sajnos beköszöntött a szeptember, szóval mindenkinek hatalmas kitartást!(köztük nekem is😂)

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Место, где живут истории. Откройте их для себя