E o zi de duminică, toți băieți din băieți din sabat sunt nerăbdători să afle ce puteri pot predomina ce-l mai bine , toți erau nerăbdători înafară de Alec , care știa că e lună plină și ca o sa ii fie din nou rău. Și ca trebuie sa ia pastilele .
Bunica lui Alec deja a facut pregătirile pentru ceremonia de recunoaștere a puterilor , împreună ca vrăjitoarele bătrâne din sabat pregătesc totul ce e necesar pentru ca ceremonia sa înceapă
E 00:00 Luna a atins apogeul , iar Alexandra începe ceremonia rostind o vraja , toți băieți din sabat au emoții pentru ca nu știau ce urmează să li se întâmple , cum puterilor încep să iasă la iveală, ca oricare bunica , toate speră ca nepoții lor sa le moștenească puterile .Prima probă proba apei ...
După ce Alexandra vrajeste apa , le spune celor 3 băieți :
- Trebuie să controlați apa , sa O modelati si sa o țineți in frâu, daca veti reusi asta , vom afla puterile voastre .
Bogdan , Călin si Cristian încearcă din răsputeri să stăpânească apa dar , ea e prea puternică și cei trei nu o pot tine in control , ceea ce o face pe Alexandra sa oprească probă si să decidă ca cei trei nu sunt vrăjitori de apă .
A doua probă, proba focului...
Alexandra vrajeste focul magic si repta spusele de la prima probă.
Bogdan si Cristian se chinuie din răsputeri să țină focul in frâu, dar se pare ca , Călin stăpânește, modelează stinge si aprinde focul cand doreste el , dar făcând toate astea doar cu puterea minți , fără să-și folosească mâinile, Alexandra văzând asta il scoate pe Călin din probă numind-ul vrăjitor al focului.
Sellena văzând că unul din nepoți să-i a devenit vrăjitor de foc si nu de timp , a început să se enerveze si sa spuna :
- Cum e posibil ca un descendent al timpului sa devina , vrăjitor de foc , cum ?
- Sellena , calmează-te , fica mea Amira , nu a fost descendentă a Luni si descendenta a focului , asa ca stai la locul tau si nu mai întrerupea ritualul .
Sellena văzând ce Alexandra a spus , a încercat să facă o vraja "" Prohibere ostende eis et verus qui habet potestate.""
Dar ea nu apucă să termine vraja , pentru ca deja o tranteste la pământ dintr-un deget .- Deja m-am săturat să-mi încalci toate deciziile , sa pui la spate vorbele mele . M-am abținut prea mult , acum pune totul la punct .
Ea întorcându-se către toate vrăjitoarele și vrăjitori cei noi spune :
- SPER SA VA INTRE BINE IN CAP , DE ACUM INAINTE CINE IMI VA SUBESTIMA AUTORITATEA SI ISI VA BATE JOC DE ORDINELE MELE , VA RĂMÂNE FARA PUTERI PANA CAND EU VOI DECIDE CA LE POATE PRIMI INAPOI !!
După ce a avizat toate vrăjitoarele și vrăjitori din sabat, sa intors înapoi către Sellena , începând sa incanteze o vrajă "" Menses sine licentia potestatis uires accipies poena iam luna mensis mihi dare facultatem valenti accipere "" luna schimbandusi culoarea într-un roșu aprins , si oferindui lui Alexandra puterea de a termina vraja . După ce Alexandra termina vraja . Sellena nu mai isi simțea magia in corp .
- Ce ai facut? Intreaba Sellena speriată.
- Ceea ce meriți, îți vei primi puterile dupa ce noi din sabat isi vor termina invaturile in puterile pe care le vor deține, si stii destul de bine cât durează asta
După ce au terminat cearta si Sellena a devenit un simplu om pentru o anumita perioada de timp , Alexandra hotărăște să termine ritualul de aflare a puterilor.
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat