Vandaag was het weer zo een saaie dag als alle andere, ik had geen zin om op te staan. Maar het moest wel want school stond te wachten op mij :( . Toen ik beneden kwam deed men mama heel mysterieus tegen mij, ik vroeg 'mam wat is er?'.Ze zei niks ze deed alsof ze me niet hoorde, dus ik vertrok maar gewoon naar school. Toen ik op school was ging de bel al dus ik kon niet meer bij men vriendin gaan, maar toen ik naar de rij stapte kwam ik haar tegen en vroeg haar wat ze het eerste lesuur had, ze antwoordde heel stil wiskunde en ze liep terug weg. In de les dacht ik heel de tijd na ik kon gewoon niet opletten en natuurlijk, je kent dat wel nu ik niet oplet duid de leraar me aan hij vroeg iets ik weet zelf niet wat want ik lette nogaltijd niet op.Maar toen zij hij iets dat ik wel verstond hij zij 'Daphne geef je agenda maar aan mij en donderdag kan je een een voor- en nauur verwachtten'. Ik haat die leraar zo! De dag was gedaan en ik kon al heel,de dag niet naar mijn vriendin gaan ze ontloopt me denk ik. Nu vond ik haar ook niet dus ik vertrok naar huis. Ik moest met de fiets naar huis, het regende en er was veel wind. Toen ik thuis kwam zag ik daar men vriendin zitten met men mama. ( m-> mama, v-> vriendin? D-> Daphne)
D: Waarom is Celine (vriendin) hier? En waarom zitten jullie daar zo te staren naar mij?
M: we moeten je iets vertellen.
Ik zag dat Celine in haarzelf zat te roepen van blijheid ze was zo blij maar waarom?
D: Waarom ben je zo blij Celine?
En Celine kon haar niet inhouden en begin te roepen en te wenen.
V: WE MOGEN NAAR EEN CONCERT VAN 5SOS
D: Ik begon zelf ook te wenen en te tieren. En ik vroeg welke dag, en ze zei op je verjaardag nu stond ik rood en begon nog meer te wenen.
M: je vriendin heeft dit allemaal geregeld en kijk eens op de kaartjes.
Ik keek en zag staan eerste rij in het midden, en ik begon nog harder te tieren.
Ik was zo blij...
JE LEEST
Where it all started
FanfictionWat als ik naar 5SOS mag? Wat als Calum me opmerkt? Wat als ik backstage mag? Wat als.. Dat is de vraag