İkimizinde salak olduğunu düşünüyordum nasıl olurda ikimizde fark edemezdik.
Şirin olduğumu düşündüğüm bir gülümseme ile sordum.
"Şimdi sevgili olabilir miyiz?"Kıkırdadı ve utanmışa benziyordu. Onu ısırmak istiyordum.
Kafasını salladı ve "sanırım" dedi mırıldanırcasına. Hayatımda bundan daha çok heyecanlandığım hiçbir şey yoktur herhalde.Yanağına küçük bir öpücük kondurup yazdığım defteri ona uzattım. Gitmem gerekiyordu, sınıfa insanlar gelmeye başlıyordu. Kapıya doğru ilerlediğim sırada arkamı dönüp Hoseok'a baktım.
"Tenefüste kantine gel!" diye bağırıp göz kırptım.
Ne olursa olsun insan hayatında bir kere karşılıklı aşık olmalı diye düşündüm. Gerçekten çok güzel bir histi benim için. Sonsuza kadar Hoseok'u sevmek istiyorum.
-son-
Şey, merhaba
biliyorum çok iyi yazmıyorum ama bir şeyler yazmak hep çok istemiştim, belki beğenen çıkar, belki kimine göre çok saçma gelebilir ama yine de yazdığım bu kitabı paylaşmak istedim. Çok uzun tutarak sıkmak da istemedim. geçen sene atmıştım ilk bölümlerini o zamandan bu yana doğru düzgün okuyan da olmadı zaten, eğer bir gün okumuş olursanız bu kitabı beni çok mutlu etmiş olduğunuzu bilin istedim. Okuyan, okumaya başlayıp saçma bulan, fikirlerini söyleyen herkese çok teşekkür ederim. benim hayallerimden biri bi kitap yazmaktı bilmiyorum okuyucu olur mu ama gerçekleşti hayallerinizin peşinden koşun eminim bir gün gerçekleşecektir.
sope ile kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legit illud || Sope
Короткий рассказBu defter sana olan hislerimin başlangıcını anlatıyor. Güzelce oku Hoseok.