פרק 16

2.1K 66 7
                                    

~דין~
״אמא,תעיפי את שון מפה הוא מפריע לי״ צעקתי ששון הפריע לי לתכן עוד פריצה שיש לנו,אלכס הולך למות.
״עוד פעם אתה והשטויות שלך ושל הבנים?לא הספיק לכם מה שקרה פעם קודמת?״ אמא שלי שאלה מסתכלת על הדף.
״וזה לא נכון שאתה תיכנס קודם,קודם הכי חלש נכנס ואז הכי חזק״ הסבירה והסתכלתי על הדף שוב.״אבל אין אצלנו הכי חלש,יש חזק ויש פחות חזק״ אמרתי לה והיא צחקה,״מפגרים״ אמרה יוצאת מהחדר ושון איתה,גנים.

״היי,רוס לא בבית״ לורן פתחה את הדלת שדפקתי,אני אשבור אותו.
״הוא יבוא עוד כמה דקות,תחכה לו פה״ הוסיפה והתיישבתי,סתם באתי יענו?
״קח שלא תמות,אני בחדר ביוש״ אמרה מביאה לי מים ועולה לחדר,כמה אנרגיות.

״מה את משאירה אותי לבד משעמם לי,איפה אח שלך?״ שאלתי נכנס לחדר שלה.״הוא עדיין בבית ספר״ אמרה וצחקתי,״אפס מגיע לו״ מילמלתי מתיישב לידה.
״נו אין לך משהו יותר מעניין לעשות שאת רואה רק סדרות לא מעניינות?״ שאלתי מסתכל על הטלוויזיה,״שלא תעז להגיד שזה לא מעניין״ הזהירה והרמתי ידיים נכנע,שלא תהרוג אותי.

״דין תקום הבנים מתכננים לשפוך עלייך מים״ לורן לחשה לי וקמתי רואה את הבנים עם דלי מים,בני זונות.
״טיפה אחת ואני נשבע לכם בראש של הדבר הכי יקר לי כל אחד פה חוטף בוקס לאף״ איימתי מתיישב על המיטה.״בוקר טוב״ אמרתי ללורן,מה השעה בכלל?
״17:30 בצהריים מה בוקר טוב״ אמרה וגיכחתי מסתכל על הטלוויזיה,עדיין הסדרה המשעממת הזאת.
״יאללה קום אתה שם לב שאתה ישן עם אחותי באותה המיטה נכון?״ רוס שאל והנהנתי,״מי שואל אותך אם לישון עם חברה שלי״ אמרתי מנשק את לורן בלחי והיא הסתכלה עליי לא מבינה.
״היית מת,יאללה עוף״ אמר וצחקתי,״לא,אני ישן היום עם חברה שלי ואתה מפריע לנו,צא״ אמרתי והוא יצא מהחדר,״תמיד עובד״ מילמלתי קם מהמיטה למקלחת שלה,באתי בשביל רוס נירדמתי במיטה של אחותו,כיף.

״דין קום תכין לי אוכל בבקשה״ לורן ביקשה וגיחכתי,״מה זה?כתוב לי על המצח המשרת של לורן ולא ידעתי?״ שאלתי בצחוק והיא צחקה,״אתה בתור חבר שלי אמור להכין לי אוכל לא?״ שאלה,״את בתור חברה שלי אמורה לספק אותי לא?״ שאלתי באותו טון והיא נתנה לי סטירה,״חי בסרט״ מילמלה והתיישבתי לידה,״קופה״ אמרתי לה והיא הוציאה לי לשון,קופה.

״קח מלך אנגליה,פעם הבאה שאומרים לך שיש לי קיר חזק תאמין שיש לי קיר חזק״ לורן אמרה מביאה לי קרח,לא חשבתי שהקיר שלה כזה חזק.
״מה זה לא כואב בכלל״ אמרתי בכאב,זה כן.
״אפשר נשיקה?אומרים שזה מעביר כאב״ ביקשתי והיא צחקה,״חי בסרט״ מילמלה בגילגול עיניים,״אבל את חברה שלי מותר לי לא?״ שאלתי,״לא.״ אמרה קמה מהמיטה,יש לה תחת פצצה רק חבל שהיא מסתירה אותו.
״אפשר להבין למה את מסתירה את התחת שלך?״ שאלתי אותה והיא הסתכלה עליי עצבנית,״אפשר להבין למה אתה מסתכל על התחת שלי?״ שאלה וצחקתי,״מותר לי אני חבר שלך לא?״ שאלתי והיא זרקה עליי נעל,״כבר לא״ אמרה,״אה נפרדנו?״ שאלתי והיא הנהנה,״איזה באסה,אבל עכשיו אני יכול לזיין חופשי?״ שאלתי אותה והיא הנהנה שוב,״תודה על האישור״ אמרתי והיא צחקה חוזרת למיטה והולכת לישון.

שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.Where stories live. Discover now