09:47
Ik word wakker met knallende hoofdpijn, en liep nog al met moeite naar de badkamer. Ik voelde me zo duizelig waardoor ik even m'n evenwicht verloor, snel greep ik snel de wasbak vast en ging even op de grond zitten. Nadat ik even had uitgerust stond ik weer op gooide wat water in m'n gezicht en poetste m'n tanden, vandaag moest ik van mezelf weer gaan sporten, ik had mezelf beloofd om de hele vakantie te gaan sporten dus dat is wat ik ook zou doen vandaag. Snel pakte ik m'n spullen bij elkaar en gooide het in m'n tas, deed m'n schoenen aan en liep de deur uit.Aangekomen bij de sportschool
Ik deed m'n oortjes in en luisterde naar In die life van joeyAk en Lijpe ik liep naar de loopband en rende daar een halfuurtje op, nadat ik daar klaar mee ben pak ik een springtouw en begin te springen. Ik voelde me weer duizelig worden en besloot om even te gaan zitten, als ik wil opstaan voel ik me weer zwak worden en voor ik het wist viel ik voor de tweede keer flauw in de sportschool...
Als ik wakker word, kijk ik rond en zie ik dat ik niet meer in de sportschool ben. Ik raakte in paniek maar zag snel mijn moeder die aan kwam lopen. "Het is al goed, ik ben d'r" Zei ze met haar geruststellende stem terwijl ze haar hand op de mijne deed. "Waar ben ik?" Vroeg ik d'r snel, "In het ziekenhuis benti, je bent namelijk flauwgevallen in de sportschool, de dokters zeggen dat het komt omdat je al bijna 4 dagen niks hebt gegeten. Je vader en ik zijn meteen gekomen." Zei ze met een teleurstellende blik, ik keek haar aan maar d'r kwamen geen woorden uit m'n mond. Ik kon niks zeggen, ik wilde niet dat ze wist dat ik mezelf liet verhongeren omdat ik wilde afvallen. Ik hoorde m'n vader bellen op de gang "Nee ik kan nu niet komen, Safira ligt in het ziekenhuis toon wat begrip Mourad" hoorde ik hem bijna schreeuwend zeggen. Mourad is de broer van mijn vader en samen met mijn ouders hebben zij een bedrijf die ze met z'n drieën runnen, waarschijnlijk had Mourad hem gezegd dat ie moest komen maar m'n vader weigerde. Mijn oom die heeft me nooit gemogen, hij praatte altijd slecht over me en probeerde m'n vader meerdere keren te overtuigen om me te laten stoppen met school. Zelf was hij niet getrouwd en had hij ook geen kinderen. Ik zag mijn vader binnen lopen en ging zitten op een stoel naast mijn moeder "Benti, waarom heb je de afgelopen dagen niks gegeten?" Vroeg hij me, ik wist niet of ik het hun moest vertellen, dat ik elke dag gepest werd op school, dat er van alles werd geroepen naar me, dat ik elke dag huilend in slaap val en ook weer huilend wakker werd. Het was voor een lange tijd stil, ze keken mekaar aan en m'n vader schudde z'n hoofd. "Ik word gepest op school" floep ik dr uit. Even later nadat mijn ouders zich hebben gerealiseerd wat ik zojuist heb gezegd kijken ze elkaar geschrokken en beginnen ze met allemaal vragen. Ik begon hoofdpijn te krijgen en zeg zwakjes dat ze rustig aan moeten doen. "Wanneer is dit begonnen habibti?" Vroeg mijn moeder. "Al heel lang, ik hou het niet meer bij" ik keek mijn vader aam en zag dat hij woedend was! "Waarom heb je dit niet eerder verteld?" Vroeg mijn vader, "omdat jullie dan naar school zouden gaan, en dan word het juist nog erger" de dokter kwam binnen lopen en we konden niet van zijn gezicht aflezen wat dr aan de hand was. Pokerface. "Ik moet u mededelen..."Oeh cliffhanger..
het spijt me ontzettend dat ik voor zo een lange tijd afwezig ben geweest. Ik was helemaal afgeleid en ben totaal vergeten te schrijven. Ik ben nu wel weer aanwezig en ga zeker veel plaatsen!
Stem en reageer!❤️
JE LEEST
Les jaloux
RomanceSafira word gepest op school, waar haar familie niks van weet maar na de vakantie ziet iedereen een nieuwe Safira, waardoor iedereen haar merkwaardig heel anders behandeld..