+0535 ..... : Yamaç...
Yamaç: Kimsin?
+0535 ..... : Şimdilik bilmene gerek yok diye düşünüyorum.
Yamaç : Hiç çekemeyeceğim bizim gruptan birisin ve şakanın sırası da değil, iyi akşamlar.
+0535 ..... :Sizin gruptan biri değilim, iyi akşamlar.
......Derin: Eylül ben birşey yaptım
Eylül : Kızım bi düzgün duramıyorsun gene ne yaptın dökül.
Derin : Yamaç'a yazdım anonimden baya baya ben ona yazdım.
Eylül : Bebeğim dur sakin ol
Derin : NASIL SAKİN OLABİLİRİM...
Eylül : Okuldan sonra bize gel konuşalım.
Derin : Tamam.
'' Merhaba ben Derin Aksu.Kendi halinde çok arkadaşı olmayan biriyim. Ve tabii ki Yamaç o kim diye soracak olursanız 3 yıldır platonik olduğum çocuk beni hiç görmüyor çünkü etrafı sürekli kalabalık olan tiplerden. Ona karşı duygularımı anonim olarak açıklama zamanı, umarım herşey yolunda olur.''
''Eylül beklesene hem gel diyorsun hem koşarak gitmeye çalışıyorsun.'' Hızlı adımlarla Eylül'e doğru yürüdüm çünkü her zamanki gibi hızlı yürümeyi tercih ediyordu. Neymiş efendim daha fazla okulu görmek istemiyormuş... ''Derin yavaş yürüyen sensin benim sinirlerimi bozmadan şimdi derhal önüme düş lütfen.'' dedi.
Olayları anlattığımda pek takmıyor olarak gözükse de çok şaşırmıştı çünkü 3 senedir hiçbir şekilde yazmamıştım Yamaç'a hep uzaktan izlemekle yetinmiştim.Aslında yanına gitsem bile beni göremeyecek kadar meşgul bir insandı, nedenini bilmiyorum ama sürekli sosyal bir yaşam sürüyor.Tam pes edeceğim yok arkadaş evren izin vermiyor ya çarpışıyoruz ya da sınavlarda sürekli yan yana geliyoruz.
Ertesi gün
+0535..... : Günayyydınnn
Yamaç : Sana da , her kimsen.
+0535.....: Çok mu merak ediyorsun?
Yamaç: E herhalde tanımadığım bir kişi yazıyor bana, insan ister istemez kim olduğunu merak ediyor rehberimde dahi kayıtllı değilsin Anonimm.
+0535..... : Papatya.
Yamaç: Seni tanıyor muyum Papatya?
+0535..... : Yakından değil birkaç kere okulda göz göze geldik tabi sen hatırlamazsın.
Yamaç: Demek okuldansın :)
+0535.....: Söylemeyi unuttum, okulda kimse bu adımı bilmiyor ayrıca kayıtlarda böyle bir isim bulamazsın :)
"Hepinize merhaba arkadaşlar. Umarım hikayemizi beğenirsiniz yeni bölümler atmaya devam edeceğiz. Bu hikayeyi yazmamın sebebi aslında çok texting kitapları okumam ve neden bende yazmıyorum ki dememle başladı bu arada biz iki arkadaş olarak bu hikayeyi düşündük kurgusu bana ait hesap ise arkadaşıma ait. Oy vermeyi ve yorumlamayı unutmayın. Her şey sizin için 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mayıs Çiçeği / Texting
Teen Fiction|31.08.19| ''Gelsen bahar olur, çiçek açar, kuşlar uçar''