סדרה מהממת יצאה בארץ בשם 'חלומות בהקיץ '
(
אני אישית כבר סיימתי אותה בגלל שבחול מתרגמים אותה ומדבבים אותה אז מי שרוצה יש את כל הפרקים ביוטיוב ברוסית , אנגלית , ספרדית ,פרטוגזית ,ערבית ועוד הרבה...)
שחקנים : demetrius ozdemin , can yamanמקור : טורקית
שנת יציאה : 2018
מספר פרקים :51
סנאם גרה עם אביה אמה ואחותה הגדולה. למרות גיל כה צעיר, הילדה עובדת עם כולם. היא לא מרגישה מוטרדת בגלל זה, להפך, היא מנסה לעשות ככל האפשר למען משפחתה. אבא כבר חולה - כל בוקר הוא סובל מהתקפי חנק. ליילה היא אחותה הגדולה, ילדה שמורה ופלגמטית למדי. מה שאי אפשר לומר על סאן עצמה. ניתן לקנא רק בעליצות, באופטימיות ובטבעיות שלה.
סן עובדת במכולת, שאת דלתותיה היא נפתחת בשעת בוקר מוקדמת. את המכולת מנוהל על ידי אביה, ראש המשפחה, אך בגלל בריאותו, הילדה נאלצת להתמודד עם החנות כמעט לבדה. זה קרה מילדות ולא השפיע על דמותה של ילדה נפלאה על שום פירורים.
כשחוזרת הביתה מהעבודה, מביאה ליילה את הבשורה - היא זקוקה לצוות במגזין הנשים קונטס, שם עובדת לייל. סן מקבלת החלטה שהיא צריכה לשנות משהו בחייה ומחליטה ליצור קשר כאן. ארגון הדברים אינו טוב במיוחד, אך הילדה הולכת לראיון, אותו היא עוברת בהצלחה. היא התקבלה לעבודה. אבל כאן הרפתקאותיה רק מתחילות.
כבר מתחילת עבודתה היא עומדת בפני שני בחורים - ג'אן ואמרה, שהם בנים של בעל ההוצאה - עזיז. הילדה ממבט ראשון שבתה את אמרה, האח הצעיר. אך מכיוון שסןם עבד יותר בצמתה עם הבן הגדול של המשפחה, ג'אן, זה היה איתו שהם התקרבו הרבה יותר. ג'אן חובב החופש מעדיף פעילויות חוצות וספורט על פני עיר רועשת. ג'אן מושך את סאן עם תכונות ספורט כאלה. הנערה מבינה שרבים מהתכונות שלו מאוד פופולריות אצלה. והיא גם מבינה שהיא מאוהבת בג'אנה.