^12^

108 10 2
                                    

abi aşırı tıkandım nasıl devam edeceğimi bilmiyorum bu yüzden direk sonunu yazıcam eğer olurda bu kitabı devam ettirmek isterseniz kendi hesabınızda yeniden yazabilirsiniz neyse

yoongi ; soyeon ile bir kafede oturmuştuk ona tüm olanları anlatmanın zamanı gelmişti , söze direk başladım

" soyeon baban ile annen aslında bildiğin gibi doktor değiller , benim babam ile senin babanın önceden ortak şirketleri vardı , ama senin  baban bir gün şirketteki bütün parayı çekip suçu abim ve benim üzerime attı , tabi şirket batıncada babamın borçları birikti , annen aslında babamın nişanlısıydı öz annem Yu Jin evet  anlaşamayıp boşandılar , annen ile babam nişanlandı , senin babanda şirketteki bütün parayı alınca annen babana gitti , babam hapiste , borçları ödemek abim ile bana kaldı , o zaman abim ile bir plan kurmuştuk aynısını ona yapacaktık , babanın kızı olduğu biliyorduk ama soyeon sana yemin ederim ki sen olduğunu bilmiyordum , sana aşık oldum , babanı soyup bütün borçları senin ve annenin üstüne bırakacaktık , ven sana aşık olunca bunu yapamadım özür dilerim soyeon"

soyeon ; olan biteni dinlerken sadece ağlamıştı , elinden başka hiç birşey gelmiyordu .

################################

5 ay sonra

yoongi ; ödül törenlerinden nefret ediyorum , soyeon ile o günden sonra asla konuşmadık , birazdan sahneden performans sergileyeckler ve ben yeni şarkıyı acayip merak ediyorum , sahneye çıktıklarında pür dikat ile onları izledim


şarkı bittiğinde herkes alkışlamaya başladı , hay sikeyim ya resmen şarkıda benim ağzıma sıçmıştı , soyeon konuşma yapmaya başladığında hepimiz oraya odaklandık

"öncelikle herkese merhaba , bu şarkıyı az çok kim için yazdığımı tahmin edersiniz zaten , o hayatıma girdi ve benim ailem , arkadaşlarım , hayranlarım ve daha bir çok insan ile olan aramı bozdu , bunun tek sebebi vardi  PARA herşeyi para için yapmıştı , ona inanmıştım , gerçekten beni sevdiğine , beni önemsediğine o kadar çok inanmıştım ki , beni zamanında bırakıp gitmesini bike hemen affetmiştim , he bu arada suga bir yalan daha söyledin bu ilişkiden çok pişman oldum.

İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin