Olivia pov
Ik open slaperig mijn ogen. Waar ben ik? Mijn ogen gaan rond de kamer en ik merk een slapende Meredith op in een bed tegenover me. Naast haar ligt een jongen. Ik kijk opzij en zie Lupé op het bed naast me liggen. Ook zei heeft een jongen naast zich. Door de ademhaling naast mijn oor hoef ik me niet om te draaien om te weten of er iemand ligt. Mijn hoofd klopt van de pijn. Wat is er gebeurt gisteravond? We zijn in ieder geval wel weer geëindigd in onze slaapzaal.
Langzaam kom ik omhoog en stap uit bed terwijl ik probeer de personen naast me niet wakker te maken. Langzaam strompel ik naar de badkamer. Wanneer ik de spiegel bereik leg in mijn hand tegen mijn kloppende hoofd. Flashbacks van gisteren schieten door mijn hoofd en ik kreun een beetje.
Wanneer ik terug de kamer in kom zie ik dat ook Lupé en Meredith overeind zitten. 'Meiden, we moeten nu naar de Grote zaal als we de lunch nog willen halen.' Fluister ik en ze grinniken beide een beetje.
Een kleine 20 minuten later zijn we allemaal klaar om te gaan. Ik leg gauw een briefje neer, zodat onze gasten weten waar we zijn. Dan gaan we naar beneden. In de common room kijken een aantal ons aan. 'Hebben we iets van jullie aan?' Sist Lupé terwijl ze zich langs een paar arrogante meiden duwt. 'Als jullie graag wilde dat jullie het waren, dan mogen jullie het zeggen hoor.' Grijnst Meredith en ik grinnik. 'Ik prefereer ook wat jongens erbij, maar met jullie kan het ook gezellig zijn hoor.' Lach ik terwijl ik knipoog naar Tyler die in de hoek staat. Ze staan er maar gewoon een beetje bij en zeggen niks. 'Maar goed, als jullie nu aan de kant willen gaan.' Grijnst Meredith. 'Het was een actieve nacht,-' 'Dus we hebben behoorlijke honger.' Maakt Lupé af, ik ben zo trots op dat kind. We duwen de meiden opzij en lopen door naar de grote zaal.
We staan net in de deuropening als er een stilte valt. Een hoop kijken ons aan. We lopen arrogant richting onze tafel en ik neem plaats. Al gauw komt Tyler bij ons zitten en ik grijns. 'Hey pretty boy.' Hij lacht even en legt zijn hand op mijn been. 'Hey pretty girl.' Meredith weet niet wat we delen en daarom is dit ook heel verwarrend voor haar. 'Was het goed gisteren?' Ik grinnik even, 'niet beter dan dat jij bent.' Hij grijnst en komt wat dichterbij. 'Dat is mooi.' Fluistert hij en hij drukt een kus op mijn kaak. Als je niet beter zou weten, dan zou je denken dat we een stel zijn. Zou ik kunnen vallen voor Tyler? Waarschijnlijk wel, maar daar zijn we nog niet.
Als we klaar zijn met ons ontbijt gaan we door naar de middag lessen. Meredith heeft geen zin in de les en daarom loop ik met Louis, Lupé en Tyler richting Transfiguration.. 'Ik heb eigenlijk geen zin in Transfiguration.' Zucht ik terwijl ik het lokaal in loop. Ondertussen loopt Lupé door naar haar DADA les. 'We kunnen ook wat anders doen dan Transfiguration.' Flirt Tyler en Louis lacht, 'iemand heeft er zin in.' 'Tell me about it.' Flirt ik terug. 'Oh nee, gaan jullie me achter laten?' Ik knik lachend, 'Je mag wel joinen.' De Gryffindors komen binnen en kijken ons aan. Hij lacht even ongemakkelijk. 'Je maakt een grapje toch?' 'Nee, ik ben bloedserieus.' Ik ben ondertussen omhoog getrokken door Tyler en ik houd uitnodigend mijn hand op. 'Tyler?' 'Hoe meer zielen hoe meer vreugd.' Grijnst hij. Volgens mij is Louis een beetje geschokt want hij knippert met zijn ogen.
'Juffrouw Red en meneer White, ga zitten.'
Het is McGonagall. 'Laatste kans Louis.' Hij lijkt een beetje in paniek. 'Laatste kans om te gaan zitten bedoelt u?' 'Mevrouw, we zijn hier bezig met een serieus dilemma... Louis, ik weet dat je het wilt.' Zeg ik terwijl ik naar hem toe buig. 'Ik-...' 'Kom op man, het wordt toch leuk, ik wil haar wel delen voor een keer.' Aan de andere kant van de klas valt er een inkt potje op de grond en mijn blik kruist even met die van Sirius. Een grijns speelt om mijn mond en ik draai me weer terug.
'Okay dan, fuck dat! Let's go.' Grijnzend kijk ik even naar Tyler die met zijn hand langs mijn heup gaat. 'Juffrouw Red!' 'Sorry mevrouw, maar ik moet even iets belangrijkers doen dan Transfiguration. Ik zie u volgende les, challaz!' Ik trek Tyler en Louis mee de klas uit. Ik knipoog nog een laatste keer naar James die me met open mond aan kijkt en dan sluit ik de deur.
Grijnzend open ik de deur van de slaapzaal van Tyler en Louis. Godzijdank slapen ze samen op een kamer. Ik draai me gelijk naar Tyler en zoen hem ruw. Als ik hem los laat zoen ik Louis ook terwijl ik mijn blouse open knoop. Dit gaat zo leuk worden.
*
Tijdens het avond eten zit Louis tegenover me en Tyler naast me. 'Dit was eenmalig toch?' Vraagt Louis terwijl hij zijn glas pakt. 'Ik ben ook niet van plan haar vaker te delen.' Lacht Tyler terwijl hij met zijn hand over mijn been gaat. Ook Meredith neemt plaats en ze gaapt even.
'Hebben jullie nog iets interessants gedaan?' Mijn blik gaat even naar Tyler en daarna naar Louis. 'Oh nee, wat heb ik gemist?' Ik lach even. 'Dat leg ik je zo wel uit. Het was wild.' Ze knippert een paar keer en gaat dan door met eten. 'Vanavond bij de verlaten sofa in de common room.' Fluistert Tyler in mijn oor, waarna hij met zijn tanden langs mijn oor gaat. Ik ril even, maar knik dan toch grijnzend. 'Kan niet wachten.' Fluister ik terug, en dan focus ik me op mijn eten.
---------------
Ola peeps,
byeee
Xxxx Jonna
JE LEEST
My famous Marauders story
FanfictionSequel on Going to Hogwarts again. Olivia Red wordt na haar 4e jaar op Beauxbatons overgeplaatst naar Hogwarts. De meesten zouden haar zien als een voorbeeldige leerling, maar laat je niet misleiden door de buitenkant. Olivia windt elke docent zo om...