Гледната точка на Виктория
Както всяка обикновена сутрин се събудих от своята смотана аларма. Която заъпратих в другия край на стаята. Защо ми трябваше изобщо да си настройвам аларма. Ол верно бе, забравих да я спра вчера😅.И докато си лежах в мекото легълце чух тичане което се чуваше слабо но после се усили и докато се усетя някой разби вратата ми. Познайте кой беше най-добрата ми приятелка Лили.
Л:Ставай ма!-каза като наблегна на МА което не ми хареса.
В:И защо да го правя МА!- хихи и аз мога да говоря така🤣😂.
Л:ПЪРВОО не ми говори на ма МА и второ се оправяй и си стягай багажа.-чай Ко
В:Ко. И що да го правя.
Л: Щото отиваме в КОРЕЯЯЯЯЯ!!!-😲😲🤯 като чух Корея паднах от леглото и се втурнах да изважда куфара и започнах да слагам всичко. Аз нямам кой знае много неща.
В:А как така отиваме. Кога? И как?
Л:Ами да кажем че имам връзки.😘 И отиваме тази вечер полета е от 15ч.,а сега е 12 затова по-бързо ако може.
В:Ами къде е твоя багаж?
Л:М. Моя ли. Моя багаж е долу.- ок кога успя.
2 часа по-късно
Ох най-накрая съм готова. Какво не ме винете у нас беше разхвърляно затова се забавих.
В: Най-накрая готова съм. Сега остава да се облека, гримирам, среша и да ям. Ол и да си измия зъбите после.- като погледнах видях че Лили спи и затова реших да и отмъстя и затова я полях с вода и тя подскочи и падна на земята. Хаха само да й бяхте видели лицето.
Л:КВО ПРАВИШ МА. ТЪПАНАРКА.
В:Само да се беше видяла. ХАХАХАХА.- ох толкова ми беше смешно че паднах на земята и почнах да се хиля кът напушена.
Л:Аре ставай да се оправяш че нямаме време 14:15 е а ние трябва да сме там и 40.- като чух това ми прилоша. И се втурнах към банята. Значи първо се сресах измих се гримирах се но не много само спирала,очна линия черни сенки и гланц. После се върнах в стаята и взех първото което ми падне като си сложих сив топ,черни скъсани на коленете дънки,черни обувки,и тъмно зелено яке:
А Лили беше облечена в черен топ,черни дънки,дънково яке (нз как да го напиша) и червено бели обувки:
Часа вече беше 14:25 лал толкова бързо съм се оправила. Та това е рекорд за мен. Явно обаче няма да се яде жалко.
Та с Лили излязохме от апартамента ми заключих и тръгнахме към колкото на майка й.
В:Здравейте г-жо. Как сте?И:Моля те наричай ме Изабел а не г-жо. Така ме изкарваш възрастна.
В:Добре.- хубавото беше че аз живея близо до летището.
След 5 минути
Вече бяхме пред летището и се сбогувахме с майката на Лили. А часът беше 14:35 та ние даже подбраннихме. Оф аз за кво бързах от бързане не ядох. Бахти. Очертават се цели 5 минути чакане.
След 5 минути
Иесссс най-накрая. Сега се качваме в самолета. Ужс. До сега не съм се качвала в самолет. През целия път не спирах да си мисля неща от сорта.
Оле не ще се разбием. Ще има турболенция. Ще умра. Помощщщщ.
Но за щастие Лили беше до мен.Гледната точка на Лили
Да. Качихме се в самолета. Като гледам Виктория имам чувството че ще полудее. Тва момиче не е ли пътувало в самолет до сега. Оххх. Боже помогни ми. Еми Ко да се прави ще се опитам да я успокоя.Надявам се да ви е харесало. Пишете в коментарите какво мислите. И също съжалявам за грешките ако има някъде. Е това е от мен за сега. Чао.😘😘
Ол и щях да забравя да честитя на нашето Макне рождения ден. Хихи.
Честит рожден Ден Jungkook-aaa.
YOU ARE READING
My lovely world
RomanceВиктория и Лили най-накрая сбъдват мечтата си и отиват да учат в Корея. По ирония на съдбата още първия ден Виктория се сблъсква с неприятности...Буквално се блъска в тях. Но какво става когато Виктория разбира, че ще ѝ се наложи да прекарва повече...