Bölüm y1: İhtiyaç

0 0 0
                                    

Hüso, Leo da gittikten sonra Zula'nın zemininde oturmuş yeri izliyordu. Yuki etrafı toparlıyor fakat gözlerini hiç ondan ayırmıyordu. Hüso'nun aklına onu dehşete düşüren düşünceler geliyordu. Nao'yu kurtarmak artık mümkün olmayabilirdi. Çünkü kurtarılmayı istemeyen kurtarılamazdı. Neden onu kovmuştu sonunda tekrar birlikte olabilecekken? Neden herkese acı çektiriyordu böyle? Kendi istememiş miydi orada kalmayı? Demek ki orda olmak istiyordu. Hayır, ya ona bunu zorla yaptırdılarsa? Hüso çığlıklar atarak yerde yuvarlanmaya başlamıştı. Kafasını duvarlara vuruyordu. Yuki hemen onun yanına koştu.
-Hüso! Hüso!! Dur ne olur!!!
Hüso'yu kolları arasına sıktı ve durdurmaya çalıştı. Hüso artık sakin gibi görünüyordu. Hareketleri kesilmişti. Boş bakışlarla Yuki'ye bakıyordu. Yuki'nin kaşları çatılmıştı. Hüso sessizce fısıldadı.
-Sana ihtiyacım yok. Sen o değilsin. Ona ihtiyacım var. Bırak beni.
Yuki ağlamaklı olmuştu, o duygusuz Yuki bile. Bir kez iç çekti. Sonra da öfkelendi ama dudağını ısırıp içine attı öfkesini. Anlayışlı olmalıydı. Hüso'yu söylendiği gibi bıraktı. Hüso ayağa kalktı. Dışarıya doğru gitmeye başladı. Yuki sakinliğini zorla koruyarak ona sakince seslendi.
-Hüso. Gitme.
Hüso arkasını dönmedi. Gecenin köründe çıktı gitti. Nasıl böyle şeyler diyebilmişti. Bunlar gerçek düşündükleri miydi? Birini görebilmek için yanındakinden vaz mı geçecekti? Hüso pişmanlık üstüne pişmanlık üstüne binmişken oradan uzaklaştı. Ne yapacağını bilmiyordu. Ama oracıkta ölüverse çok güzel olacağını düşünüyordu. Ara sıra aklına umutlu düşünceler geliyordu fakat Hüso onları yok sayıyordu. Neden? Bu aşk acısı gibi bir acı mıydı? Kendini terbiye etmekten zevk mi alıyordu? Belki de böyleydi. Hüso uzun zamandır uyumamış olmasına rağmen içine bir enerji dolmuştu. Tüm gücüyle koşmaya başladı. Kendine zarar verecek derecede kendini zorluyordu. Sonra kendini tutamadı, tüm gücüyle bağırıp çağırmaya başladı. Enerjisi tükenirken bir köy buldu. Köye girmek için yaklaşamadan oracıkta bayıldı ve uykuya daldı. Uyandığında neler olacaktı?

Battland Maceraları Vol. 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin