Страх ме е

338 25 0
                                    

Събудих се с огромно главоболие , но въпреки това станах за да се оправя за работа. Първо отидох в банята после се преоблякох , взех си една ябълка и тръгнах на работа.
Когато влязох в магазина веднага погледа ми се насочи към Марк. Исках да го натикат в затвора, заслужава си го. Пред Кати се правеше на ангелче което ме дразнеше до голяма степен. Исках да го издам този , но ме е страх че може да нарани хората които обичам, затова съвсем спокойно си отидох на работното място и се държах така все едно нищо не се е случило и аз нищо не съм видяла.
Така мина целият ден , разбира се като не се разминах с неговите заплахи.И точно защото ме беше малко страх реших да кажа поне на  Jimin .
Звънах му да дойде да ме вземе и след около десетина минути дойде, изчаках всички да си тръгнат и го замъкнах в магазина.
АзТрябва да ти кажа нещо много важно.
Jimin: Лиса какво има?
Аз: Разбрах кой ограби бутика на Кати.
Jimin: Кой е
Аз: Марк
Jimin: Но кой е Марк?
Аз: А да верно , че ти не го познаваше.Спомняш ли си преди малко когато излезе едно младо момче от магазина преди малко.
Jimin: Да, Погледна ме леко злобно.
Аз: Той ме заплаши че ако кажа на полицията за него ще нарани теб и ще плати на някой да ме изнасили.
Беше  ме много страх за това реших да ти кажа , но май не трябваше защото сега те излагам на по-голям риск.
Jimin: Лиса знай ,че винаги ще те подкрепям и няма да допусна на никой да те нарани.Обичам те ❤
Аз: И аз те обичам❤.
Jimin: Хайде да се прибираме .
Двамата с Jimin  се качихме в колата и се потеглихме.

Когато се прибрахме аз започнах да правя вечерята а Jimin отиде да си вземе душ. Докато готвех чух по телевизора  че имат извънредни новини, исках да чуя затова усилих телевизора повече за да мога да чуя от кухнята.
Разбрах че  е имало тежка катастрофа близо до домът ми. Стана ми гадно за човека защото е бил починал на място. Изведнъж чух как телефона ми звъни , взех го и видях че това беше майка ми.
Аз: Ало
Майка ми: Миличка аз не мога, моляте ела.
Аз: Мамо какво има?
Майка ми: Баща ти...........той.
Аз: Мамо кажи ми какво има веднага!
Майка ми: Той почина в катастрова.

Не можех да повярвам на чутото. Започнах да плача и да плача докато в един момент не припаднах.

Надявам се главата ми да ви харесва и съжалявам за грешките. 💓💓💓💓💓💓Следващата глава ще е с малко закаснение,но пък ще бъде много интересна ( надявам се) 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Love for two (Завършена)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt