Μας πιάσανε!😂

487 42 0
                                    

~ Το θέμα δεν είναι ότι σε θέλω, το θέμα είναι ότι σε θέλω και εσύ δεν το ξέρεις~

Η μαμα με τον μπαμπά είχαν γυρίσει και με κοιτούσαν.

Μα: Τι έπαθες μωρό μου;

Γύρισαν και ο Στράτος με την Χριστίνα και με κοιτούσαν. Κοίταξα την Χριστίνα και φαίνεται πως κατάλαβε τι έπαθα.

Ιω: Τίποτα μαμά μου απλά συγκινήθηκα έτσι που σας είδα. Είσται τόσο ερωτευμένοι και χαμογελαστοί. Μόνο μια φορά χάσατε το γέλιο σας.

Ειπα και έσκυψα το κεφάλι μου ντροπιασμένη. Ήξερα πως δεν έφταιγα για τίποτα από ότι έγινε αλλά ένιωθα ένοχη.

Μπ: Ιωάννα!

Σήκωσα και κοίταξα τον μπαμπά μου που είχε χάσει το γέλιο του και με κοιτούσε άγρια. Δεν με κατηγόρησε ποτέ και όταν το έκανα εγώ στο εαυτό μου με μαλωνε. Με πλησίασε και με έβαλε στην αγκαλιά του.

Μπ: Δεν φταις σε τίποτα. Και χάσαμε το γέλιο μας τότε γιατί το κοριτσάκι μας υπέφερε και δεν μπορούσαμε να το βοηθήσουμε.

Μου άφησε ένα φιλί στο μέτωπο και μου καθάρισε τα δάκρυα.

Μα: Άντε καθίστε να φάμε, μην κυρώσει το φαγητό.

Κοίταξα την μαμά μου που σκούπιζε και εκείνη τα μάτια της. Κάθισα στο τραπέζι δίπλα στην Χριστίνα και εκείνη μου έπιασε το χέρι για να με ηρεμήσει. Ήξερε ότι φοβάμαι και ότι από εδώ και πέρα θα θυμάμαι διαρκώς, γιατί εκείνος επέστρεψε.

Μα: Τι θα κάνετε σήμερα;

Χρ: Η Ιωάννα θα βγει με τον Ορφέα και εγώ έχω κάτι δουλειές.

Να σαι καλά βρε Χριστίνα.

Μα: Α μπράβο κορίτσι μου. Και που θα πάτε;

Ιω: Δεν ξέρω μαμά.

Στρ: Μετά θα έρθει από εδώ να παίξουμε;

Ιω: Δεν νομίζω μικρέ.

Στρ: Μα γιατί;

Ιω: Μπορεί να θέλει να βγει με τους φίλους του.

Στρ: Πωωω καλά.

10 Ways To Kill Someone? (Not)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora