Prov Sehun
Αφου έφυγε η Yerin ανέβηκα επάνω και κάθισα και σκέφτηκα πολλά όπως.. Γιατί δεν της το είχα πει πιο πριν.. Τέλος πάντων τώρα θα προσπαθήσω με κάθε τρόπο ότι την νοιάζομαι.. Από αύριο κιόλας..
Prov Yerin
Κοιμήθηκα με τον Chanyeol στον καναπέ.. Ήθελα να πάω πάνω αλλά η Yura ήταν με τον Baekhyun στο κρεβατι μου και κοιμοντουσαν..
Σηκώθηκα και έφτιαξα πρωινό για όλους.. Πρώτος σηκώθηκε ο ChanyeolCh-"Καλημερα"
Ye-"Καλημερα πως κοιμήθηκες?"
Ch-"Καλά να πω? Ψέματα θα πω, η αλήθεια είναι ότι πιάστηκα στον καναπέ.." ειπε και γελάσαμε..
Ye-"Πήγενε πάνω να κάνεις ένα μπάνιο και κατέβα να πάρεις πρωινό.."
Ch-"Οκευυ"
Η αλήθεια είναι ότι τώρα θα είναι πολύ άβολο να μιλάω και να κάνω βόλτες με τον Sehun.. Αλλά πλέον δεν με ενδιαφέρει.. Εγώ είπα ότι ήταν να πω.. Έχει δίκιο ο Chanyeol.. Τώρα πρέπει να κάνει εκείνος κάτι.. Σκεφτόμουν καθώς κατέβηκε ο BaekhyunYe-"Καλημερα.. Πως κοιμήθηκες με την Yura? Σας βόλεψε το κρεβάτι ή να το αλλάξω?" είπα και γελάσαμε..
Bh-"Όλα μια χαρά.. Πλέον εγώ και η Yura τα έχουμε.. Εσυυ? Όλα καλά?"
Τώρα που να του εξηγώ..
Ye-"Χαίρομαι.. Και εγώ όλα καλά.."
Bh-"Τι έγινε με το πρόσωπο.?? " ειπε και με κοίταξε καλά καλά..
Ye-" Το ποιο? " είπα και γέλασα.
Bh-" Έλα τώρα.. Μου τα είπε όλα ο Chanyeol.. "
Ye-" Ποτέ? "
Bh-" Επάνω συναντηθηκαμε.. Και μου τα είπε όλα.., καλά έκανες.. Είσαι ερωτευμένη εε? "
Ye-" Δεν ξέρω.. Απλά ένιωσα ανακούφιση που τα είπα όλα αυτά.."
Bh-"Καλά έκανες και τα είπες όλα.." ειπε και κατέβηκε ο Chanyeol
Ch-" Επ.. Τι λέμε? "
Ye-" Λέμε να πας να ξυπνήσεις την Yura"
Ch-"Εγωω? Γιατί?"
Bh-"Ρε πηγενε.. Τώρα τρώω σεβασου το" ειπε, γελάσαμε και ύστερα από λίγο ο Chanyeol ανέβηκε και πήγε να ξυπνήσει την YuraProv Chanyeol
Πηγα επάνω και άνοιξα την πόρτα σιγά σιγά.. Την πλησίασα και πετάχτηκε επάνω μου... Το χειρότερο? Με φίλησε.. Όταν άνοιξε τα μάτια της σοκαρίστηκε όπως και εγώ..
Yu-"Σ-σ-συγνώμη νόμιζα ότι..."
Ch-"Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη.. Θα ερχόταν να σε ξυπνήσει το άλλο σου μισό αλλά έτρωγε και ξέρεις.. Δεν μπορώ να τον διακόπτω απο το φαγητό.. Νευριαζει.." είπαμε, γελάσαμε και ύστερα κατεβήκαμε κάτω
Yu-"Το ξεχνάμε το προηγούμενο ετσι?"
Ch-" Πες πως έχει γίνει ηδη" είπα και χαμογέλασα
Κατεβήκαμε κάτω και φάγαμε πρωινό..Prov Yerin
Εχουν φύγει πλέον όλοι και επιτέλους θα κοιμηθώ ανέβηκα επάνω και φόρεσα κάτι που μου ήταν πιο άνετο
Ξάπλωσα... Αλλά χτύπησε το κουδούνι.. Πάλι η Yura?
Prov Sehun
Πλέον πρέπει να κάνω εγώ κίνηση.. Της αρεσω.. Μου αρέσει οπότε δεν μπορώ να κάτσω με σταυρωμένα χέρια... Οπότε πήγα από το σπίτι της..
Χτύπησα την πόρτα και περίμενα για λίγο... Μου άνοιξε και μπορώ να πω ήταν πολύ προκλητική με αυτά..
Se-"Γειά.."
Ye-"Γ-Γ-Γειά περιμένεις να αλλάξω λίγο?"
Se-"Δεν χρειάζεται.. Εννοώ πηγενε.. Δηλαδή μια χαρά είσαι.. Απλά εννοώ πως άμα θες πηγενε.. Αυτό.." είπα και χαμογέλασα αμήχανα.. Τι ηλιθιος που είμαι?
Ye-"Πάω να βάλω κάτι πιο καλό.." ειπε και χαμογέλασε.. Όταν ήρθε φορούσε αυτα:Se-" Μάλιστα.. " είπα και γέλασα λιιιγο δυνατά από όσο έπρεπε..
Ye-" Αστείο? "
Se-" Πολυυ" είπα και την εσπρωξα στον καναπέ με αποτέλεσμα να πέσω από πάνω της.. Την κοιτούσα για αρκετή ώρα... Μέχρι που κατάλαβα πως έπρεπε να κατέβω από επάνω της... Είχα γίνει κόκκινος.. Το ίδιο και εκείνη..
Se-"Με συγχωρείς.. Απλά ήθελα να σε βάλω στον καναπέ αλλά σκονταψα"
Ye-"Εντάξει δεν έγινε και τίποτα" ειπε και γελάσαμε.. Τότε την πλησίασα και την φίλησα.. Περίμενα πολύ καιρό αυτό το φιλί.. Ανταπέδωσε.. Όμως σταμάτησε αμέσως
Ye-"Και πως πέρασες από εδώ?" ειπε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα
Se-" Είχαμε καιρό να τα πούμε μόνοι μας"
Ye-" Ναι πάει καιρός.. "
Se-"Ξέρεις......."Γειαα σε όλους αργησα να το ανεβάσω γιατί προσέθεσα λιιγο ακομη.. Ελπίζω να σας άρεσε.. Καλή ανάγνωση τα λέμε στο επόμενο παρτ.. Βυεεε💕💕
ESTÁS LEYENDO
Friendzone 1[Η Αρχή]
Fanfic- Αντε σε αυτήν - Εγώ εσένα θέλω - Δεν βαρέθηκες να λες ψέματα? - Δεν λέω ψέματα άκουσε με γαμωτο 4# με το hashtag sehun 2020/11/30 στην κατηγορια fanfiction