Suga Jungkook'un şaşkın bakışlarını fark etmiş ve ne olduğunu sormuştu. Aldığı cevap onu da şok etse de pek tepki vermemişti.
Jungkook hala olayın şokunu atlatamamışken Suga çoktan son model arabasını garajdan çıkartıp Jungkook'un yanına gelmişti.
SG: Kook atla hadi.
Jungkook arabaya binip yerine iyice yerleşmişti. Ama emniyet kemerini bağlamayı unutmuştu.
Suga onu uyarmamış direk Jungkook'un üstüne eğilip kemeri kendisi takmıştı.
Jungkook şok üstüne şok yediği için ve Suga'nın bu davranışı için kendine gelemedi. Sersemledi. Ve rengi kırmızıya ardından mora dönmeye başladı.
Suga yolda giderken bir ara Kook'a bakmış ve renginin attığını görünce arabayı durdurmuş ve ne olduğunu sormuştu.
İşte o an Jungkook'un inandırıcı bir bahane bulması gerekiyordu. Hatta buna mecburdu!!.
JK: H-Hyung sencede bir-biraz sıcak o-olmadı m-mı?
SG: Jungkook arabanın içi 26 derece ne sıcağı?
JK iç ses: Haah sıçtın, sıvadın, tüyü nereye dikmeyi düşünüyorsun Kook?!
Bahane üret çabuk!JK: Haa o zaman ben daraldım.
SG: Dayan Kook geldik sayılır orman hafif soğuk oluyor orada açılırsın.
JK: Tamam Hyung.
JK iç ses: Aferin lan sana. iyi kıvırdın işi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar öncelikle hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Sadece 12 günlük kısa bir sürede kitap fazla sayıda sıralamaya girdi.Ama siz yinede oyları eksik etmezseniz daha iyi olur
Sizi seviyorum :-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I İNSTAGRAM |YOONKOOK| (TAMAMLANDI)
FanfictionSadece ikisinin olduğu o gün batımında dudaklarını araladı küçük olan; Benimle evlenir misin? Başlangıç Tarihi: 20 ağu. 2019 Bitiş Tarihi : 4 ağu. 2020