Vaktiyle insanların element güçleri olduğu ve hayatlarının elementleri sayesinde şekillendiği bir dünyada takvimlerin B.A.S (Büyük Ayaklanmadan Sonra) 2045 yılını gösterdiğinde insanlık çok büyük bir savaşın eşiğinden döner. Olayların ardından dünyanın farklı bölgelerinde 50-100 arasında (Sayısı tam olarak bilinmiyor) farklı görünüşlerle doğan bebekler dünyaya gelir. Bazı bölgelerdeki gerici aileler bebeklerini, tanrının onlara bir ceza verdiğini düşünerek öldürmeye kalkışır fakat, Güney Kıta'da bu bebeklerden çoktan haberdar olan ve onları koruyacak bir örgüt kurulmuştur.
Örgüt çocukları teker teker toplar ve bebekleri zengin ve soylu ailelere verir. Bu aileler, sahiplendiği bebekleri kendi savaş stilleri ve eğitim teknikleri altında yetiştirmeye başlar. Bebekler büyüyüp geliştiklerinde, 16 yaşına girdikleri gün dünyada tekrardan büyük bir savaş patlak verir. Güney Kıta ülkeleri ve Batı Kıta'sından bir kaç ülke karşılıklı savaş ilanları etmiştir.
Bu savaşlarda çocukların bir kısmı hayatını kaybeder. Savaş son bulduğunda dünya, kimyasal silahların bıraktığı etkiler yüzünden uğradığı değişiklikler sonucunda çorak, susuz ve bozkır bir gezegene dönüşmüştür. Kalan insanların çoğunluğunu örgüt üyeleri ve bebekler oluşturur.
Örgüt, kalan insan toplulukları ile birlikte 15.000 kişilik halkı olan Sovardia Milletler Topluluğu'nu kurar ama, bu sayı dönemin hatalı arşivleri yüzünden kaynaklara yanlış yazılır. 15.000 kişi ile kurulan Sovardia M.T, arşiv kaynaklarında "150.000" kişi ile kuruldu diye yazılır.
Sovardia'nın başkenti Klazovska kurulur. Aradan 250 yıl geçer.
İnsanlar element güçlerini kullanmaya kullanmaya unutmaya başlar ve Sovardia'da element kavramı unutulup tarihin tozlu sayfalarına karışır.
Yıl sayaçları 2.315'i gösterdiğinde Sovardia M.T teknolojik olarak eskisinden çok daha güçlü bir konuma gelmiş olup, nüfusi değeri 1.250.000 e ulaşmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sovardia : Bir Bilim Kurgu Hikâyesi
Science Fiction"N-nasıl bu kadar güçlü-sün?" dedi yerde kanlar içinde yatan Aka. "Ben Alacakaranlığın koruyucusu, düzenin lideriyim. BEN EN GÜÇLÜ VARLIĞIM!" Herkese selam! Bu kitap bir Bilim-Kurgu kitabıdır. Kitaptaki olaylar ve karakterler gerçek olmayıp, hepsi b...