Elifin telefonu çalmıştı. Hemen açtı.
"Efendim."
Bizde oturma odası yaptığımız bölüme bakmıştık. Toz içindeydi ama tadilat tamamlanmıştı ya sıkıntı yoktu.
"Talhaaaaaa"
Elif çığlık atmıştı hemen yanına gittik. Yere çökmüş ağlıyordu.
"Otobüs kaza yapmış."
********************
Polis ve ambulansın ışıkları karanlığı aydınlatıyordu. Bir arabaya çarparak yuvarlanan ve ağaca toslayan pert olmuş otobüsün etrafını şeritle kapatmışlardı.Yol çok kalabalıktı, feryat eden anneler, dilleri bağlanmış babalar, ve gözleri yaşlı insanlarla doluydu. Biri de bizim çeteydi.
Elif ve Talhanın annesi yere çökmüş ağlıyorlardı.
"Polis bey, şoförün göğsüne mermi saplanmış, yani bu cinayet."
Ambulans görevlisinin dedikleriyle gözlerimiz kocaman açılmıştı.
"Bir şoförün düşmanları yüzünden Talha ve bir sürü masum kişi kaza yaptı yani." Dedi Sevgi.
"Tamam araştıracağız. Kazazedeleri çıkartalım otobüsten."
Bir çok kişi sedyeyle çıkıyordu, kimisi buz gibi betonda üstü gazetelerle örtülmüştü. Tüylerim diken diken olmuştu.
"Talhaa, oğlumm."
Annesi bağırıyordu. Talha daha çıkmamıştı. Dua ediyorduk ciğerlerimizin yanmaması için.
Merveyle beraber Elifin koluna girdik. "Merak etme, Talha yürüyerek çıkacak otobüsten." Islak, kan çanağına dönen gözleriyle bana baktı. "Sarılacak bana değil mi?" Gözümden yaş aktı. "Sarılacak tabi."
"Kazazede kalmadı." Mert ve Berkay polislerin yanına gitti. "Bizim arkadaşımız bu otobüste. Talha adı"
Polis emri ile otobüse bir daha bakıldı. Beş dakikaya yakın bakıldıktan sonra "üzgünüm arkadaşınız otobüste değil. Kazadan çıkıp yardım arıyor olabilir."
Elif acı bir tebessüm etti. "Yaşıyor, Talha yaşıyor." Sarılmıştı sevinçle. Bende sarıldım. Sevinmek için erken miydi? Yoksa tam zamanı mıydı?
"Berkay hadi bakalım etrafa." Dedi Sevgi. "Bakalım siz burada durun. Bizim arabayla bi tur atalım çevrede."
Berkay, Rüzgar, Mert ve Elif arabaya binip gittiler. Sevgi ve Merveyle beraber kenara geçtik ve beklemeye başladık.
Bir saat sonra, uzaktan doğru araba gözükmüştü. Yanımıza geldi ve durdu. Arabadan inerlerken Elif perişan durumdaydı. "Yok, bir saattir bütün tem yoluna baktık ama yok." Polislerden biri yanımıza yaklaştı."Size bu telefondan ulaştık." Elif hemen aldı. "Talhanın telefonu bu." Polis otobüstün yanında ki şeriti gösterdi. "Şeriti bağladığımız yerde bulduk. Oradan ormana girmiş olabilir mi acaba? Ekip yönlendirip ormana bakalım."
*******************
Erenin ağzındanYaşayan ölülerin mekanına doğru yürüyordum. Bakalım Talha, sevgilisini seven başka biri olduğunu öğrenince ne yapacak? Yaşayan Ölüleri bitirmeyi çok seviyordum.
Pazartesi günü de gidip dna testi verecektim. Ailemden emin olmam gerekliydi.
"Lan dursana ne kadar hızlısın."
Hızlı adımlarla yanıma Savaş ve Tolga yaklaşıyordu. Gölgeleri sokak lambasının vurduğu ışığa yansımıştı.
"Sevdiceğimi görürüm bende." Dedi sırıtarak Tolga.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
ПриключенияYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)