1

36 0 111
                                    


- ismin önemli değil vasfını nasıl tanımlarsın ?

- sana göre alışılagelmişin dışı nedir ?

- zihnin genellikle kime yönelir ?

- varsayımlar üzerinden bahsedecek olursak senin birinci eğer'in ne olurdu ?

- keşke dediğin anlara dönebilme şansı tanınsa düzelteceğin şeyler ne ile alakalı olurdu ?

- ucu bucağı olmayan iki şey söyleyebilir misin ?

- verdiğin değer oluşturulan rotaya iletildiğinde geri dönüş olmasa bundan pişmanlık duyar mısın ?

- peki ya insanın fikri neyse zikri de o mudur ?

- gelecek kaygısı seni ürkütür mü ?

- affetmeyi erdemlik olarak gören şahsi kişilerden misin yoksa acizlik olarak gören varlığına münhasır kişilerden mi ?

- senin yaşamsal faaliyetlerine göre bir kitap çıkarılsaydı ikinci ana karakter kim olurdu ?

- hayatımı yazsam roman olur diyenlerden misindir ?

- ada faytoncuları hakkında herhangi bir görüşün var mı ?

- o deyince aklına ilk gelen isim ?

-  bir arkadaşının hissine tercüman ol ve şu an muhtemelen nasıl hissettiğini açıkla

-  evde perde asma işini sence kim yapmalı ? ( kritik soru )

-  müneccim mi bu diye merak ettiğin biri ?

- darlandım bekle bir nefes alayım , tamam aldım bir aşşağıdaki soruya geç yani geçer misin

- evire çevire pataklamak istediğin kim var

- hobi olsun diye tok olduğun halde yemek yiyenlerden misin ?

+ özledin mi ?

- bir altta olan soruyu es geçer misin ?

- bir bölümde neden bu kadar soru soruyorum boş muyum ?
( hayır sadece biraz aptalım seni geri zekâlı )

- yapmadığın ama muhtemelen buraya yapıyor gibi yazacağın bir spor dalı ?

- insan zihni beyin lobunun alegoritmasını inceleme altına alsaydı beyin kendini sorgularken kendine torpil geçer miydi?kesin bunun beyni kendine torpil  geçerdi dediğin bir çakal etiketle 

- babanın otoriterliği annene söker mi ?

- evde kumanda ..... gelene kadar dolapta yemek ......  gelene kadar kalır ( kendine göre doldursana )

sıkıldım gidiyorum ben


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANKETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin