Bitti

168 31 19
                                    

"Evet Jungkook eve tam olarak şimdi girdim."küçük olan telefona üfledi

"Lütfen ama lütfen yorgun olduğunu söyleme bana."Seokjin onun görmeyeceni bilsede gözlerini devirdi.

"Yorgunum."

"Ama bana söz vermiştin bir gün klübe seninle geleceğim demiştin."

"Demiştim lakin o gün bu gün değil kardeşim."

"Abiii lütfen~"Jungkook agabeyinin dayanamayacağından emin olduğu ses tonunu takınırken gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.

"Pekala sadece iki saat.Şimdi lütfen biraz dinlenmeme izin ver."Jungkook neşeyle güldü

"Tamam tamam seni 4 saat sonra hazır bir şekilde evinin önünde beklerken görmek istiyorum."

"Ah,pekii."telefonu kapatıp salonda ki büyük masanın üstüne koydu.

Ağır adımlarla üst kata giden merdivenleri tırmandı.Sonunda yatak odasına girdiğinde üstüne pijama takımını giyip kendini yatağa attı.

Uyumak istiyordu ama düşünceler beyninde fink atıyorken bu imkansıza yakındı.FarStar'ın yeni başkanı henüz yönetime geçmeden bile onu uykularından eder olmuştu.

Yan tarafında ki yastığı alıp yüzüne bastırdı bir süre nefessiz kaldıktan sonra tekar nefes almak için yastığı suratından kaldırdı.Bu bir nevi şok işlemiydi vücudunun ve beyninin daha hızlı çalışması için psikoloğunun önerdiği bir işlemdi.

"İşe yaradığı falan yok."dedi yastığı eski yerine koyarken küçük komidinde ki tabletini alıp arama motoruna o ismi yazdı

Kim Taehyung

Çıkan binlerce profil ve site arasından birini seçmek zorundaydı ki ilk sırada çıkan instagram hesabını seçip tıkladı.

Hesabın milyonlarca takipçisi vardı.Muhtemelen bu değildir diye geçirdi içinden ama fotoğraflara bakmayı da ihmal etmedi.

Hesapta ki hiçbir fotoğrafta adamın yüzü yoktu.Aurası çok farklıydı ki Seokjin bunu fotoğraflardan bile anlayabiliyordu.Sürekli alkol bardakları kavrayan eller,havuz partisi fotoğrafları aynadan çekilmiş deri ceker deri pantolon kombinleri ile 'Adamın gece hayatından oldukça zevk adığı su götürmez bir gerçek.'dedi içinden Seokjin.

Kendisi de bugün ilk defa bir gece klübüne gidecekti.Biricik annesi bunu duysa onu hemen durdurur ve'Kendinize gelin Bay Seokjin o yerler sizler gibi asil beyfendiler için uygun yerler değil!Lütfen böyle absürd şeylere bir daha kalkışmayınız'derdi Seokjin
'de saygıyla eğilip'Kusura bakamyın haddimi aştım.'diyerek çalışma odasına çekilir ve gün boyu işleri yoluna koymak için kırk takla atardı ama annesinin yanından taşınalı dört sene olmasına rağmen genç adam hala o evdeymiş gibi diken üstünde gezinirdi.

Tableti eski yerine koyup yatağa tekrar uzandı.Yorgunlukla sızlayan gözlerini kapattı'Sağlıklı bir bireyin uykuya geçiş evresi 8 ya da 30 dakikadır.'diye mırıldandı.Böylece birazdan uykuya dalacak zihnine uykuyu aşılamıştı yani psikologu öyle demişti.O da yapıyordu işte...

***
Zilin aralıksız çalması yüzünden uykuya hala muhtaç olan gözlerini araladı.Yavaş adımlarla aşağıya inip kapısını hem yumruklayan hem de çok beğenerek seçtiği zil sesiyle kendine işkence eden adamı görmek için kapıyı araladı.

"Sana hazır ol demiştim abi!"Ağabeyinin uyku sersemi olduğunu fark edince gülümsedi"Bak ya!Hala giyinmemişsin bile."

"Ah,Jungkook beni rahat bırak lütfen.Uyumaya ihtiyacım var."Junkook bu sersem haliyle bile oldukça kibar olan ağabeyinin aksine büyük olanın geniş omuzlarından tutup sarstı.

Querencia  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin