ဇာတ္ကားတစ္ကားၾကည့္ရင္း အကို႔ကို ေမ့ႏိုင္မယ္ထင္ရတဲ့နည္းတခုရွာေတြ႕ခဲ့တယ္။
10 things I Hate about you ထဲကလို အကို႔ရဲ႕ မေကာင္းတဲ့ အခ်က္ဆယ္ခ်က္ ခ်ေရးမယ္ေပါ့ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ထင္ခဲ့မိတယ္ အဲ့မေကာင္းတဲ့အခ်က္ေတြ ကၽြန္ေတာ္မုန္းတဲ့ အခ်က္ေတြေၾကာင့္ အကို႔ကို မုန္းသြားၿပီး ေမ့ႏိုင္ခဲ့မယ္လို႔ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ အကို႔ကို အျမင္ကတ္တဲ့အခ်က္ေတြ မုန္းတဲ့အခ်က္ေတြ စၿပီးစဥ္းစားခဲ့တယ္။ပထမဆံုး...ရုပ္ရည္။ အင္း.... ဟုတ္တယ္!!! အကိုက လံုးဝကၽြန္ေတာ့္ Type မဟုတ္ဘူး! ကၽြန္ေတာ့္ Type က အေခ်ာေလး အလွေလးေတြ! တည္တည္ၾကည္ၾကည္ရွိတဲ့ ဦး ေတြေလ! ဒါေပမဲ့ အသားညိဳတဲ့ သိပ္မေခ်ာတဲ့ ေပါေတာေတာဆန္တဲ့ အကိုက ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲအရမ္းျပည့္စံုေနပါလား? ဘာလို႔လဲ !!! ကၽြန္ေတာ့္ Type မဟုတ္ဘူးေလ ဗ်ာ! က်စ္... ဒါလည္း ကၽြန္ေတာ္မုန္းတဲ့အခ်က္ ဟုတ္မေနဘူး!!! ထားပါေတာ့ေလ... အကို႔မွာ အျမင္ကတ္စရာ အခ်က္ေတြအမ်ားႀကီးရွိေနတာပဲ ထပ္စဥ္းစားတာေပါ့!
ေနာက္ထပ္ ဘာရွိေသးလဲ? အာ... သိၿပီ! အကိုက ကၽြန္ေတာ္မႀကိဳက္တဲ့အေရာင္ျဖစ္တဲ့ ထီးအဝါႀကီးနဲ႔ပဲ! မလိုက္မဖက္ေလ! ကၽြန္ေတာ္က အဲ့လို သဟဇာတ မတည့္တာေတြ သိပ္မုန္းတာ! သိလား? ဒါေပမဲ့... အကို႔လက္စြဲေတာ္ ထီးအဝါႀကီးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္အသံုးအေဆာင္ေတြလည္း အဝါေရာင္ေတြ ျဖစ္ကုန္ပါေရာလား! ဘုရားေရ!!! ကၽြန္ေတာ္က အကို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မုန္းတဲ့ အဝါေရာင္ကိုပါ ခ်စ္မိေနပါေရာလား....။
ဒါဆို ေနာက္ထပ္ဘာမ်ားရွိဦးမလဲ??? အာ...ေဆးလိပ္!!! ဟုတ္တယ္ ေဆးလိပ္ေသာက္တာ! ကၽြန္ေတာ့္လိုေဆးလိပ္အနံ႔မခံႏိုင္တဲ့လူအတြက္ အဲ့တာ အရမ္းစိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္းတာ! ဟုတ္ၿပီ ကၽြန္ေတာ္ ဒါကိုခ်ေရးရမယ္!
"ေဆးလိပ္ေသာက္တတ္တဲ့ခင္ဗ်ားကို မႀကိ...."
ေရးထားတဲ့စာသားေလးမဆံုးခင္ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိတယ္! ဘာလို႔မႀကိဳက္ဘူး ေျပာမိတာပါလိမ့္? ကၽြန္ေတာ္သူ႔ဆီကရတဲ့ ေဆးလိပ္နံ႔ကို ေနာက္ပိုင္း စြဲလမ္းလာမိၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္တာ ေသာက္ဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ေသးတာပဲေလဗ်ာ! ေခ်ာင္းေတြအရမ္းဆိုးခဲ့တာေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ရွဴထုတ္မိခဲ့ေသးတာပဲကို!!!!အာေနာက္ဆံုးဘာမ်ားရွိဦးမလဲ? ...အကိုက မိန္းကေလး အရမ္းရႈပ္တာပဲ! ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္ေတြကိုမျမင္ပဲ မိန္းမႀကီး ပတ္ရႈတ္ေနတဲ့အကို႔ကို ကၽြန္ေတာ္ မုန္းလိုက္ေတာ့မယ္ ဆက္မခ်စ္ေတာ့ဘူး!!! ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ ခင္ဗ်ားကိုလံုးဝ ဂရုမစိုက္ေတာ့ဘူး အကိုေရ!
စဥ္းစားရင္း My Day ေလးေတြကို မသိမသာ ေထာက္ၾကည့္လိုက္တယ္... အသဲကြဲေနတယ္လို႔ ယူဆလို႔ရတဲ့ အကို႔ရဲ႕မိုင္ေဒး!!! ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေတြဗေလာင္ဆူသြားတာပဲ! ေစာေစာကတင္ မုန္းလိုက္ေတာ့မယ္လို႔ စဥ္းစားထားေတြေတာင္ ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္ဗ်ာ!!! ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္ေတြကို မျမင္ေပးခဲ့ဘဲ ေပြရႈပ္ေနရင္ေတာင္ ခင္ဗ်ားက မခံစားလာနဲ႔ေလ! ခင္ဗ်ားကေတာ့ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ေနေလ အကိုရာ! အကိုနဲ႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရင္ပူရလို႔ရူးမွာပါပဲ! ေနာက္ဆို အကိုအသဲကြဲမလာနဲ႔!!! အကိုကခ်ည္း ေကာင္မေလးေတြကို ဦးေအာင္ထားပစ္ခဲ့အသဲခြဲပစ္ခဲ့! တကမၻာလံုးက အကို႔ကို မေကာင္းဘူးေျပာရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္က ခ်စ္ေနမွာမို႔!!! အဲ့တာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ အကိုက ေပ်ာ္ရႊင္ရမယ္ေလဗ်ာ!
က်စ္!!! ကၽြန္ေတာ္ မႀကိဳက္တဲ့ မႏွစ္သက္တဲ့အရာေတြအားလံုးကို ဖန္တီးေနတဲ့လူက အကိုျဖစ္သြားတယ္ဆိုရံုေလးနဲ႔တင္ ကၽြန္ေတာ္က ႏွစ္သက္မိသြားတဲ့အထိ အကို႔ကို စြဲလမ္းေနတာ ျမတ္ႏိုးမိတာမို႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနေပးအကို! ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေပးဆပ္မႈေမတၱာေတြနဲ႔ ေအးခ်မ္းေနေပး! မဟုတ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ေရေႏြးပူနဲ႔လာပက္မွာ!!! အကိုသိဘို႔.....